Spring naar bijdragen

Ajax


MCJeep
 Share

Recommended Posts

Jodenstreek:D

Maaruh www.voetbalforum.com is beter voor dit soort topics.:yes:

We zitten in het cafe en in een cafe wordt heet meest gepraat over de dingen van de dag en vooral over voetbal. Als je een statement wilt maken doe dat op het onzinforum

zoals je meeste reply`s. Maar ok ook dit mag in het cafe daar heb je nl genoeg mensen die onzin uitkramen. S6 met het verzinnen van het volgende niks terzake doende onzin antwoord;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je nu weer boos?

Nee hoor ben niet zo gauw boos maar word soms wel gek van zaken waar mensen iets over te denken te weten en dan eigenlijk niks inhoudelijks zeggen alleen maar om een statement te maken. Daar ben jij uitermate goed in en als je het dan hebt over dat het verhaal over Cruyf hier niet thuis hoort (in het jeeperscafe) dan mag je je wel eens bij jezelf te raden gaan wat jij hier doet. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed heren , heb het even aangekeken........

Doe de rest maar via PM, zie alweer waar dit naar toe gaat.

Slotje ligt klaar......

Doe maar een slotje Evert want dit gaat dadelijk nog over wie beter is......Ajax of.... welke club dan ook . Ik heb het even gemeld omdat ik het van de eerste hand had. Jammer dat het zoals zoveel dingen uit het verband wordt getrokken.

Tot het volgende onderwerp maar weer;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cruyf stopt alweer bij Ajax...Hij is per direct opgestapt omdat die een conflict heeft met Marco van Basten.

Ik denk dat die gewoon niks waar kan maken van hetgeen wat die altijd denkt te weten en nu die geconfrenteerd word met de werkelijkheid pakt die gelijk z`n biezen.

Laf hoor.

Kweenie of dat zo is....

Marco is natuurlijk ook een verwaande kwast.... Kwa coachen/trainen moet die nog erg veel leren....

Van Johan kun je zeggen wat je wilt: Voeballen kon 'ie, en een club aan de top brengen als trainer ook!

ik heb zelf een beetje het vermoeden dat Cruyff helemaal van Basten niet aan het roer wilde hebben, maar dat dat erdoor gedrukt is. Tja, hij had natuurlijk aangegeven dattie best wilde adviseren, maar dan wel onder voorwaarde dat wat hij aangaf ook zou gebeuren. HIJ zou de technische staf samenstellen.

Jammer dattie ermee kapt... Ik was wel benieuwd hoe die het zou gaan doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg vreemd dat hij er meteen mee stopt, ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat hij en Van Basten nu al niet meer op 1 lijn zitten.

Vind het wel erg grappig (ik volg het voetbal wel), dat al de hozanna geluiden uit het 'ajaxkamp' meteen een stuk minder zijn. :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Ik ben gaan voetbalfan maar begrijp ik goed, dat het mogelijk is dat de clubs even veel wedstrijden winnen en op hetzelfde puntentotaal eindigen maar dat degene die dan per saldo het meeste scoort het wordt misgund om zich kampioen te noemen?????? :)

Geen idee.

Weet alleen dat de bal rond is en het gras groen hoort te zijn:B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...