Spring naar bijdragen

mail


maurice coolen
 Share

Recommended Posts

moet wel....al je uitgaande gecheckt of die erbij staat

Ja, en ik heb de afgelopen week 3 keer een PB verstuurd die er alledrie niet in staan.:D

Als ik het bericht opgesteld heb en verzenden druk, krijg ik een blank scherm, behalve de Windows IE-balk. Zal wel weer in orde komen hoop ik. (nr. 99 op priolijstje denk ik, volgend op 98: membermap)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, en ik heb de afgelopen week 3 keer een PB verstuurd die er alledrie niet in staan.:D

Als ik het bericht opgesteld heb en verzenden druk, krijg ik een blank scherm, behalve de Windows IE-balk. Zal wel weer in orde komen hoop ik. (nr. 99 op priolijstje denk ik, volgend op 98: membermap)

:yes:

wel vreemd dat ze er niet staan. Bij mij zijn ze wel verzonden na dat blanco scherm.

Najah.. dan maar ff wat minder mailen/pmmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, en ik heb de afgelopen week 3 keer een PB verstuurd die er alledrie niet in staan.:worshippy:

Als ik het bericht opgesteld heb en verzenden druk, krijg ik een blank scherm, behalve de Windows IE-balk. Zal wel weer in orde komen hoop ik. (nr. 99 op priolijstje denk ik, volgend op 98: membermap)

dit probleem heb ik ook. ik heb er afgelopen week 4 de deur uitgedaan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
mailserver van korte duur geweest????????????

Krijg geen pop-up meer bij nieuwe berichten en versturen lukt ook niet altijd

probleem van vandaag/ laatste dagen!!!

Ja, het wordt weer erger ineens. Ik had er zelf geen last van, maar nu met bericht versturen ook witte schermen en zo. Ze komen nog wel aan alleen met wat geduld.

...tijd voor een forum-vetspuit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...