6 in-line Geplaatst August 10, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 10, 2010 Hé boys, Ik wacht gewoon even een paar weken. Zoals afgesproken laat ik absoluut weten of ik geslaagd ben met mijn operaties. Het heeft voor mij geen zin meer om 5-6 jaar terug te kijken, waarschijnlijk een goedkope oplossing geweest of zo........ In ieder geval gaat het tot nu toe goed. Overigens ben ik die rare tik ook kwijt waar ik een tijdje geleden naar refereerde. Tot zeer binnenkort. 6 in-line Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
siem Geplaatst August 18, 2010 Rapporteren Share Geplaatst August 18, 2010 Zetten ze de automaat dan allemaal telkens in 'N' bij stilstand??? yep, ik zet mijn automaat altijd in N als ik op een rood licht afrij, dan rol ik 'm los naar het licht en pak de D weer op als het groen wordt. Feitelijk bij elke stop ga ik naar N. Went wel na verloop van tijd - GC 1994 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eucalypta.nl Geplaatst August 18, 2010 Rapporteren Share Geplaatst August 18, 2010 yep, ik zet mijn automaat altijd in N als ik op een rood licht afrij, dan rol ik 'm los naar het licht en pak de D weer op als het groen wordt. Feitelijk bij elke stop ga ik naar N. Went wel na verloop van tijd- GC 1994 NOOIT! Gewoon in D, rem vast bij stoplicht. Bij open brug of spoorbomen in P. Het is een automaat, moet de wagen tegen kunnen. PS: geen problemen met de remmen. ZJ 5.2 1996 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris Geplaatst August 18, 2010 Rapporteren Share Geplaatst August 18, 2010 yep, ik zet mijn automaat altijd in N als ik op een rood licht afrij, dan rol ik 'm los naar het licht en pak de D weer op als het groen wordt. Feitelijk bij elke stop ga ik naar N. Went wel na verloop van tijd- GC 1994 Zo doe ik het ook altijd Alleen zit ik hem pas in N als ik echt stil sta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
6 in-line Geplaatst August 18, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 18, 2010 Nou, het gaat nog steeds goed hoor!!!! met de remmen tenminste .... ik heb nu andere shit aan m'n Jeep hangen. Maar niet tegenstaande dat ....., ik bericht het als het goed blijft gaan zolang Jeep blijft lopen teminste, want ik heb op dit moment dus andere problemen met Jeepie. 6 in-line Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
6 in-line Geplaatst September 6, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 6, 2010 Beste allemaal, Na voorzichtig rijden en enig inloopwerk van de schijven en blokken remt hij nu als de beste. Daarnaast .... en daar gaat het om, trillen ontstaan door het remmen, doet 'ie' niet meer. Piepen is verleden tijd en het tikgeluid (bij de remaanslag) is ook met de noorderzon verdwenen. Ik let wel op dat ik op z'n tijd, na erg hard remmen Jeep even in N zet of hem 'even' rustig door laat lopen na een fikse rembeurt. Alles om het Jeep naar de zin te maken:wub:. Wat heb ik gedaan: - nieuwe blokken; - Geventileerde schijven; - nieuwe klauwen (de twee die erop zaten waren niet gelijk). Afijn, na een aantal keren nieuwe blokken en schijven heb ik volgens mij nu de boel aardig onder controle en ben ik hoopvol gestemd voor de komende periode. Dat mag ook wel, want even kijken ...... ik heb het topic ergens twee jaar geleden geopend. Hartelijk dank voor het meedenken, opties, reacties en wat al niet meer. Hartelijke groet, 6 in-line Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Micha Geplaatst September 10, 2010 Rapporteren Share Geplaatst September 10, 2010 Goedemiddag allemaal, Interessant topic. Ik heb de door 6 in-line beschreven tik uit het verleden ook. Ik heb alleen geen remproblemen, alleen tikken bij het remmen, bij nat weer lijkt het erger te zijn. Aangezien ik verder nergens last van heb, negeer ik het gewoon. Ik denk aan een remkrachtverdeler of zoiets. Mocht iemand nog een ingeving hebben of het "eigenlijk geen probleem" herkennen dan hoor ik het wel. Micha Beste allemaal,Na voorzichtig rijden en enig inloopwerk van de schijven en blokken remt hij nu als de beste. Daarnaast .... en daar gaat het om, trillen ontstaan door het remmen, doet 'ie' niet meer. Piepen is verleden tijd en het tikgeluid (bij de remaanslag) is ook met de noorderzon verdwenen. Ik let wel op dat ik op z'n tijd, na erg hard remmen Jeep even in N zet of hem 'even' rustig door laat lopen na een fikse rembeurt. Alles om het Jeep naar de zin te maken:wub:. Wat heb ik gedaan: - nieuwe blokken; - Geventileerde schijven; - nieuwe klauwen (de twee die erop zaten waren niet gelijk). Afijn, na een aantal keren nieuwe blokken en schijven heb ik volgens mij nu de boel aardig onder controle en ben ik hoopvol gestemd voor de komende periode. Dat mag ook wel, want even kijken ...... ik heb het topic ergens twee jaar geleden geopend. Hartelijk dank voor het meedenken, opties, reacties en wat al niet meer. Hartelijke groet, 6 in-line Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jort Geplaatst September 10, 2010 Rapporteren Share Geplaatst September 10, 2010 Ik heb ook een tik in de Jeep met remmen. Er is een kruisje rechtsvoor stuk, geen lager meer te bekennen. Binnenkort tijd voor een nieuwe steekas. Dat zou het ook nog kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.