Spring naar bijdragen

10-11 nov Halle ???


The Kick
 Share

Recommended Posts

De Tour op 11 november is gecancelled. Wel is er 4 november de wildroute door de achterhoek. Op zaterdag 10 november is er een Jeep Academy op het motorcrossterrein in Halle.

De uitnodiging hiervoor wordt nog verzonden....

:ph34r:is er een keer een weekend wat te doen op ongeveer 3 km van huis maken ze er 1 dag van(had de ojoc het beter voor elkaar de andere jaren:whistle:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:ph34r:is er een keer een weekend wat te doen op ongeveer 3 km van huis maken ze er 1 dag van(had de ojoc het beter voor elkaar de andere jaren:whistle:)

drie keer tour in een maand is mischien wel wat veel van 't goede, behalve als je al een paar jaar niet gereden hebt natuurlijk...:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

drie keer tour in een maand is mischien wel wat veel van 't goede, behalve als je al een paar jaar niet gereden hebt natuurlijk...:unsure:

In tegenstelling tot sommige anderen hier......ben ik wel op het OJOC treffen in Halle geweest. De tour was schitterend!!!

Echt zonde dat dit nu blijkbaar niet door kan gaan...:P

Komt mij ook wat "vreemd" voor dat dit nu toevallig door dit topic naar boven komt dat het weekend evenement niet doorgaat. Hebben nu dus het laatste weekend evenement van dit jaar al achter de rug.

Jammer, moet nu blijkbaar wat mensen teleurstellen en was een leuke uitdaging geweest een weekend-evenement op 500 meter van ons huis...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Morgenavond zullen tesamen met de locale verantwoordelijken in Halle de mogelijkheden en onmogelijkheden voor een programma in en rondom Halle worden doorgesproken.<_<

Er is inderdaad geoppert dat drie touren in oktober en november misschien wel te veel van het goede zou zijn.:blush:

Maar ja, als er echt iets moois wordt aangeboden, dan zouden we niet echt wijs zijn als we dat dan laten schieten.:B

Wees nou even geduldig, er komt volgende week een keurige uitnodiging voor Halle met programma waar gewoon niks mis mee is.:yes:

Is er trouwens veel mis met onze programma,s???:huh::huh:

Ja, ja, kom maar....kom maar........... laat het maar horen...<_<<_<

misschien een apart topicje, wat wil je wel en niet voor 2008 en 2009

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Morgenavond zullen tesamen met de locale verantwoordelijken in Halle de mogelijkheden en onmogelijkheden voor een programma in en rondom Halle worden doorgesproken.<_<

Er is inderdaad geoppert dat drie touren in oktober en november misschien wel te veel van het goede zou zijn.:blush:

Maar ja, als er echt iets moois wordt aangeboden, dan zouden we niet echt wijs zijn als we dat dan laten schieten.:B

Wees nou even geduldig, er komt volgende week een keurige uitnodiging voor Halle met programma waar gewoon niks mis mee is.:yes:

Is er trouwens veel mis met onze programma,s???:huh::huh:

Ja, ja, kom maar....kom maar........... laat het maar horen...<_<<_<

misschien een apart topicje, wat wil je wel en niet voor 2008 en 2009

Ah kijk...dat zijn goede berichten!!!

Werden dus door een eerder (onjuist?) bericht wat op het verkeerde been gezet...

En nee, met de JCN programma's is helemaal niets mis!! Ook niet in Halle..;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks mis met het programma, maar alles is zo @$#%%!^~* ver weg:

Retourtje Joppe 300 km, Halle 375, Heerde 305 en als de jaarvergadering in Rheden is nog eens 310 km. Ofwel vanaf hier tot aan Avignon....

Moet nu nog even kiezen of Sinterklaas, Kerst en Oud- en Nieuw niet beter van het programma af moeten vallen:lol:

Lees net dat de jaarvergadering in Woudenberg is. Scheelt toch maar liefst 100 km:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bid voor Spaarnwoude in 2008 <_<

Hebben wij ook een thuiswedstrijd.

Ach, een beetje verder dan 60 km. is heus niet erg. Maar alles binnen een maand....

Als ik brandstof en dagkosten reken zit ik al gauw op een € 400-450. En dan heb ik de genoemde feestdagen nog niet meegerekend. <_<

Oma zegt dat we 5 kleinkinderen hebben, en die schijnen allemaal Sinterklaas te vieren:yes: Aan de andere kant ook een lichtpuntje: het snoep met St.Maarten (11 november) kunnen we ons besparen:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, een beetje verder dan 60 km. is heus niet erg. Maar alles binnen een maand....

Als ik brandstof en dagkosten reken zit ik al gauw op een € 400-450. En dan heb ik de genoemde feestdagen nog niet meegerekend. <_<

Oma zegt dat we 5 kleinkinderen hebben, en die schijnen allemaal Sinterklaas te vieren:yes: Aan de andere kant ook een lichtpuntje: het snoep met St.Maarten (11 november) kunnen we ons besparen:P

Ik betaal altijd met de pinpas, dan valt het niet zo op <_<

Er is hier helaas niet zoveel in de buurt, dus rijden moeten we toch wel helaas.

spaarnwoude !!! ben ik er 100%

Ik woon om de hoek, dus ik ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...