Spring naar bijdragen

14 oktober: Trial 4x4 "De Veluwe"


87wrangler
 Share

Recommended Posts

Zondag 14 oktober a.s. organiseren we weer een trial!

Deze keer hebben we op het allerlaatste moment de beschikking gekregen over een mooi terrein in het land van Maas en Waal. Het is zeker de moeite waard!!!! Modderbanden zijn dit keer aan te raden.

Tot de 14e!!

Inschrijven: 4x4 "De Veluwe" (Klik)

Een paar dagen voor het evenement ontvangt u de benodigde gegevens via mail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wamel in de zon??? Daar ben ik bij!:bye1:

Tot zondag,

V.

Het belooft een mooie dag te worden. We hebben slechts een paar proeven uitgezet (5), dus er kan veel en lang vrij gespeeld worden.

Het terrein is flink zwaar. De Unimog club is als laatste daar geweest, dus de sporen kun je wel bedenken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of er nog meer forummers komen. Bij de inschrijvingen die ik gezien heb, stond volgens mij alleen Panther. Ik heb verder een Grand zien staan, maar die is volgens mij "niet van hier".

Overigens heb ik ook geen inschrijving van jou gezien, Vulture. Dus het kan zijn dat ik niet alles gezien heb.

D breedte van de proeven is standaard. Soesjes hebben het dus makkelijker, maar strafpunten tellen ook zwaarder!

Tip: Een keer steken is "goedkoper" dan een paaltje raken!:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, net het laatste stukje klei achter m'n oren weggekrabt. Het was een leuke dag met schitterend weer. De paaltjes stonden naar mijn idee veel te dicht op elkaar, dus ik zal wel niet een beste score hebben. Na de proeven nog wat modderbakken opgezocht en daar doorheen gelierd.

Wrangler87 en Panter (beter) leren kennen. Het was erg gezellig.

Veluwe 4x4, bedankt voor de organisatie.

Voor alle forummers: die trials van 4x4 Veluwe zijn een echte aanrader!

Groeten,

V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een leuke dag! Een drietal proven stond te krap gestoken. Geen idee hoe dat kwam, we hebben maatstokken om dit te voorkomen.

Verder was het erg gezellig. leuk om Groentje, JeePee en MudMiep nog even te zien en te spreken! :P

Edgar vermaakte zich ook:

IMG_7385.JPG

En we hebben 'm nog weer schoongekregen ook!:wub:

Iedereen, ook de bezoekers, bedankt voor de gezellige dag!

Mijn foto's:

Wamel 14-10-2007

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...