Spring naar bijdragen

WJ of WG ??


Recommended Posts

Op mijn kenteken staat achter Model: Grand Cherokee en tussen haakjes (WG). Op de rekening van de dealer staat achter Model WJ. Maar wat is het nou en hoe kan ik daar achter komen. Op dit forum lees ik nooit de letters WG. Het kenteken is van Januari 2001. Is voor het eerst op de weg gekomen op 29 Mei 2001.

Ps het is een 3.1 TD Laredo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja heb idd reflectoren op de achtebumper. Maar als dat al genoeg is om er een eigen lettergroep aan te wijden?

Andere fabriek betekend niet alleen reflectoren natuurlijk, ook de lak is bv van europese bodem (iets beter schijnbaar).. dat is een nogal belangrijk punt.

En vast nog wel een hele hoop zaken die ze niet verschepen maar lokaal fabriceren. (bouten/moeren/filtertjes etc etc)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ps het is een 3.1 TD Laredo.

Bij mijn weten worden alleen de dieselversies in Oosterijk geassembleerd. Bij alle diesel versies zijn kleine verschillen t.o.v de in Amerika geassembleerde "Europeese" benzine versie.

G staat misschien wel voor Graz, waar de fabriek van Steyr Daimler Puch staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hold it !

Ik heb een 4.0 WJ uit 99 en normaal gezien volgens mijn documenten is die in Oostenrijk geproduceerd.

Volgens mijn bescheiden ervaring met amerikanen, hebben de europese modellen andere lichtblokken, andere knipperlicht installatie en andere veiligheidsgordels.

En een ander prijskaartje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hold it !

Ik heb een 4.0 WJ uit 99 en normaal gezien volgens mijn documenten is die in Oostenrijk geproduceerd.

Volgens mijn bescheiden ervaring met amerikanen, hebben de europese modellen andere lichtblokken, andere knipperlicht installatie en andere veiligheidsgordels.

En een ander prijskaartje...

;)

Onze WJ(G) 4.7 V8 komt ook "gewoon" uit Oostenrijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...