Spring naar bijdragen

Importeren onderdelen


W4ldor
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik loop het risico dat ik hier afgefl.... wordt omdast het op een reklamespotje begint te lijken maar waarom bestel je niet bij 4wd.com

biggrin.gif Valt best mee...degene die daar eerder hebben besteld zijn anoniem tevreden over het resultaat en de service. Plus een mooie concurrent voor de Nederlandse leveranciers...qua prijs dan.

Waar het hart vol van is... wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel@Oct 11 2004, 15:52

biggrin.gif   Valt best mee...degene die daar eerder hebben besteld zijn anoniem tevreden over het resultaat en de service. Plus een mooie concurrent voor de Nederlandse leveranciers...qua prijs dan.

Waar het hart vol van is...  wink.gif <div align="right">

ok dank je als je wat nodig heb regel ik het wel voor je

heb net nog wat troep besteld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat is nog het minst erge. Ik haat belasting betalen ook maar als het fout gaat

krijg je bij de douane een negatief profiel en dat leverd bij elke zending een fysieke controle op. Dat lukt je ook niet bij een gerenomeerd bedrijf. Kun je misschien doen als je familie of vrienden wat opsturen maar ook daar loop je risico op controle. Risico is het denk ik niet waard/. Heb wel gehoord maar zelf geen ervaring mee, om het per zeevracht te laten versturen met de lokale posterijen dus dan komt hier via PTT. Dat zou ook makkelijker door de douane komen. Maar denk dat beetje indianen verhalen zijn.

In ieder geval als je gewoon besteld zoals ik heb je absoluut geen sh*t.

Niet goed krijg je geld terug en mag product houden. Heb daar 3 voorbeelden van genoemd eerder in deze topic. Waar vind je dat ??? biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok alweer 1......

info over verschepen is ook belangrijk maar het begint bij betrouwbare saits

zou best wel handig wezen om dat in 1 postje te gooien......

  • betrouwbare saits
  • voor en nadelen van vliegen of verschepen
  • douane / belastingen
  • en alles wat ik vergeten ben??

dat is altijd handiger dan een topic van 3 pagina's door te lezen

lijkt me wel een vraag wat altijd weer terug komt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zou best wel handig wezen om dat in 1 postje te gooien......

Moeilijk Beest..dan krijg je van alles door elkaar.

Ik denk dat dit topic van Desp. een goeie is omdat het alléén over importeren van onderdelen is en dus overzichtlijk blijft.

Uiteraard nodig ik iedereen uit over die andere onderwerpen een topic (liefst 1 per onderwerp) te openen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist ook weer wat parts besteld.

Hoewel Quadratec enkele dollars goedkoper was bleek er een enorm verschil in de shipping costs te zitten (beide via UPS)

Quadratec $ 155,00 dollar

4WD $ 59,11 !! ohmy.gif

terwijl ik bij 4wd ook nog een aantal extra dingetjes erbij gepakt had.

Ook hier is vergelijken dus blijkbaar de moeite waard

Shark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep,

Je plaatst eerst een order en binnen enkele dagen krijg je bericht wat de shipping costs zijn.

Hierna moet je nog bevestigen of je de order door wil laten gaan!

Bij 4wd kun je nog kiezen uit 2 tarieven Express en Expedited scheelt een paar dagen als je express kiest maar is ook duurder.

Ik heb inmiddels een berichtje naar Quadratec gestuurd of ze de order willen cancellen en mji daar even een bevestiging van willen sturen.

Die heb ik ook direct gekregen!

Shark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb nog 2 bestellingen lopen. Kreeg af en toe ook opmerkingen om samen te bestellen maar dat is lastig. Ik belde een medejeeper die gevraagd had te laten weten als ik wat ging bestellen, dat deed ik ook maar geen response.Heb nu ook een en ander voor ander jeeper besteld en er zelf wat bijgedaan . dat scheelt natuurlijk in de verzend kosten. en je kunt beter bv 8 kruisjes bestellen dan 2 keer 2. Ga nu ff stoppen met kopen. Eerst de lier erop, Dan de ranchos eronder met de veerschommels dan nog een achterbumber en dan een krantenwijk om alles te kunnen betalen. sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Ik heb een mail gekregen (paar dagen geleden) van aussielocker (Torqmaster) dat ze zowel betaling via VISA/mastercard accepteren als ook via Western Union.

Ze gaven aan dat de creditcard betaling inhoud dat je dus aan de douaneverplichtingen moet voldoen (invoer/btw/etc.) en via western Union niet omdat je dan de betaling aan een privépersoon doet en het pakket je 'persoonlijk" wordt toegezonden.

Gezien het verhaal/ervaringen van Desperado + het geld wat ik ervoor over heb (tis maar een crossertje smile.gif ) denk ik toch voor de aussies te gaan.

Eerst even mijn 'nieuwe' cherokee afmaken (foto's volgen binnenkort want hij wordt redelijk 'vet') en dan een bestellinkje richting USA>

groet,

sander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal ff 'knippen en plakken' uit de mail welke ik gekregen heb.

You may pay two ways. First is using Western Union Money Order which has

beneficial duty implications. The second is using a Visa or Master Card.

If you use Western Union Money Order the money order can only be make out to

an individual instead of the company. By using this the individual can send

you the shipment as a gift.

The credit card is a business process and normal customs documentation is

used.

Ik denk dat ik toch maar voor de creditcard-versie ga. Lijkt me wat zekerder....

groet,

sander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wekelijks zendingen uit USA van 4wd

Morgen weer diverse artikelen voor verschillende mensen hier op het forum.

En ja ga maar voor de creditcard want dat western union verhaal komen bankkosten bij

Lees het begin van dit postje van Mugzy mar die was aan het eind in de eur 300 kwijt.

Ik zelf eur 210 want liet ze mee brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wekelijks zendingen uit USA van 4wd

Morgen weer diverse artikelen voor verschillende mensen hier op het forum.

En ja ga maar voor de creditcard want dat western union verhaal komen bankkosten bij

Lees het begin van dit postje van Mugzy mar die was aan het eind in de eur 300 kwijt.

Ik zelf eur 210 want liet ze mee brengen.

Dez , even voor mijn duidelijkheid blush.gif : van welke site`s bestel jij spullen (en heb je dus goede ervaringen mee)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...