Spring naar bijdragen

Importeren onderdelen


W4ldor
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

wat bedoel je met lockers voor halve deuren ???

Artikel 37 ( tuffy) lockers voor halve stalen deuren , ter voorkoming van het jatten van je deuren zit er op de scharnieren een slotgedeelte..Kijk maar eens bij door lockers.. Heb Ron net een mailtje gestuurd aangezien hij wat gaat bestellen voor Deef....,misschien kan het nog mee samen met wat wisserbladen.... mad.gif Tuffy® Security Door Lockers, CJ7, 1976-86; CJ8, 1981-86; YJ, 1987-95

Part #: 037

Larger View

Only $54.99

Qty. Instant Rebate Available

See price in cart

Add To Wish List

E-mail to a friend

Our Low Price Guarantee

These heavy duty locks are made of almost 1/8" thick steel protected by a durable textured black powder coat. They incorporate a pick-proof lock and stainless torx mounting hardware. Black only. Will not work with stainless steel hinges. Fits 1976-86 CJ-7, 1981-86 CJ-8, & 1987-95 YJ Wrangler with factory half or full steel doors.7tuffypl5.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

If you use Western Union Money Order the money order can only be make out to

an individual instead of the company. By using this the individual can send

you the shipment as a gift.

Ik ben zelf ook bezig met het bestellen van een aantal onderdelen via familie in de US (zie topic in GC subforum)

Ik kan je nu alvast verklappen dat de NL douane juist bijzonder geinteresseerd is in pakketten gemerkt 'gift'

Als de handelswaarde exclusief verzendkosten boven +/- 22 euro uitkomt komen er al invoerrechten + BTW bij.

Er staat me bij dat je eenmaal per jaar een 'gift' van een andere particulier mag ontvangen met een max. waarde van 45 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de stang naar je binnen handel weghalen en als dan de deur op slot is kan niemand je deur jatten

Ook een optie maar ik laat die liever zitten waar die zit aangezien ik hem anders niet op slot kan draaien van binnenuit....als je de bout er uit haalt kun je de deur wegdraaien naar buiten en dan aan het slot klooien.

Lijkt me wel een aardig systeem zo ( hebben even gedacht om het zelf te gaan maken maar dit is wel zo compleet..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...