Spring naar bijdragen

maasvlakte wordt steeds kleiner


janjeep
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Lekker is dat :(,....viel me de vorige keer al op dat ze de entree zo krap gemaakt hadden , nu gaan ze dus ook het terrein zelf indammen.....

Wanneer gaan we weer stemmen ???

Enig idee wie er over dit terrein contacten onderhoudt met een gemeente/overheid :(. Misschien is het wijs om dat eens met een aantal belanghebbende clubs en verenigingen te ondernemen richting onze bestuurders. Als er geen reacties komen dan zullen de bouwers in die omgeving zeker niet veel rekening houden met onze hobby (en ik kan ze weinig ongelijk geven<_<).

Hoor graag wie bijvoorbeeld de vergunningen regelen voor een evenement ( denk zelf dat die niet aangevraagd worden maar dat terzijde :frusty:....)

Denk dat we er hard aan moeten gaan werken om er ( goede) bekendheid aan te geven om hier tot Maasvlakte II te kunnen blijven genieten , en daarna wederom een eigen plek moeten bevechten ...:frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel mensen zou je bijelkaar kunnen krijgen voor een collecte.

Als je wil blijven rijden op "gedoog"-plekken dan houdt het hier in Nederland snel op. Je zou als grote club misschien nog ergens een goed terrein kunnen kopen, dan heb je zelf eea in de hand. Daar stellen ze dan natuurlijk wel weer vreselijk veel eisen aan het gebruik, maar weg sturen kunnen ze je dan niet meer.

Als er genoeg mensen mee willen doen kan je aandelen uitgeven en met de huidige prijsstijging van de grond in Nederland is dat al rendabel als je het over een paar jaar gewoon weer van de hand doet. Houden en lekker op rijden is natuurlijk nog mooier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel mensen zou je bijelkaar kunnen krijgen voor een collecte.

Als je wil blijven rijden op "gedoog"-plekken dan houdt het hier in Nederland snel op. Je zou als grote club misschien nog ergens een goed terrein kunnen kopen, dan heb je zelf eea in de hand. Daar stellen ze dan natuurlijk wel weer vreselijk veel eisen aan het gebruik, maar weg sturen kunnen ze je dan niet meer.

Als er genoeg mensen mee willen doen kan je aandelen uitgeven en met de huidige prijsstijging van de grond in Nederland is dat al rendabel als je het over een paar jaar gewoon weer van de hand doet. Houden en lekker op rijden is natuurlijk nog mooier.

Zou al mooi zijn om in gesprek te komen met de bestuurders die wat te zeggen hebben over de Maasvlakte , dan kunnen daar contacten gelegd worden om in de toekomst wederom een terrein aan te wijzen voor onze hobby of het huidige terrein te handhaven. Heb nu het idee dat er niet echt rekening gehouden wordt met ons als gebruikers en dat er ieder week weer wat opgeschoven wordt met een beetje zand hier en wat opslag van materiaal daar.......( zie de reportage van Janjeep:wacko: )

Begrijp best dat het doordeweeks niet al te druk is met slechter weer ,maar zeker in het weekend hebben er veel mensen plezier van en ik heb niet het idee dat dit duidelijk is bij de instanties...... Vandaar mijn geste om een en ander eens duidelijk te laten merken bij de bevoegde personen.

Maar wie weet wordt er achter de schermen al hard gewerkt aan het terreintje en zijn er contacten met de gemeente(s) ??? ( wie weet er meer van :bye1:)

Gr ad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey jongens ik heb een vraag zijn er toevallig 2 lokaties op de maasvlakte waar je kan rijden ik ben laatst geweest bij afslag slufter dan overige havens aanhouden dan zie je links een 4x4 terrein maar heb van horen zeggen dat er nog 1 daar in de buurt moet zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey jongens ik heb een vraag zijn er toevallig 2 lokaties op de maasvlakte waar je kan rijden ik ben laatst geweest bij afslag slufter dan overige havens aanhouden dan zie je links een 4x4 terrein maar heb van horen zeggen dat er nog 1 daar in de buurt moet zitten

Ken er maar 1 ( helaas) ,......maar als jij er meer weet dan houdt ik ( en met mij velen ben ik bang:whistle: ) me aanbevolen.......:B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Plezier en instanties?

<cynisme mode aan>

- er zijn geen (veiligheids)voorzieningen

- de hulpdiensten zijn niet op de hoogte (en hebben geen tijd)

- het is ongeorganiseerd

- het evenement is niet verzekerd

- het maakt herrie en is slecht voor het milieu

DUS het mag niet ...

</cynisme mode uit>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Plezier en instanties?

<cynisme mode aan>

- er zijn geen (veiligheids)voorzieningen

- de hulpdiensten zijn niet op de hoogte (en hebben geen tijd)

- het is ongeorganiseerd

- het evenement is niet verzekerd

- het maakt herrie en is slecht voor het milieu

DUS het mag niet ...

</cynisme mode uit>[/quote

Tjee,.....dat klinkt verbitterd....:B:D:D....ervaring met ambtenaren ( zucht)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naam terrein Rotterdam Maasvlakte, Europoort Locatie A15/N15 richting Europoort. De afrit Strand Slufter en daarna direct richting "Distripark"onder viaduct door rechtdoor rijden richting havens... Als de weg ophoudt gewoon doorrijden en je ziet het terrein al liggen. (rechts zie je het Reebok warehouse en links een windmolenpark). Voor het tweede terrein (veel leuker) moet dan een stukje gereden worden in de richting van de bedrijven van Reebok (schoenen) aan de linkerzijde van de weg bevind zich het grotere en betere terrein.

ik moest weer ff zoeken maar

kijk dit vond ik op de site van grimm 4x4 volgens hun zijn er dus twee locatie's ik ga de volgende keer toch beter zoeken daar:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naam terrein Rotterdam Maasvlakte, Europoort Locatie A15/N15 richting Europoort. De afrit Strand Slufter en daarna direct richting "Distripark"onder viaduct door rechtdoor rijden richting havens... Als de weg ophoudt gewoon doorrijden en je ziet het terrein al liggen. (rechts zie je het Reebok warehouse en links een windmolenpark). Voor het tweede terrein (veel leuker) moet dan een stukje gereden worden in de richting van de bedrijven van Reebok (schoenen) aan de linkerzijde van de weg bevind zich het grotere en betere terrein.

ik moest weer ff zoeken maar

kijk dit vond ik op de site van grimm 4x4 volgens hun zijn er dus twee locatie's ik ga de volgende keer toch beter zoeken daar:yes:

En hoe oud is die info ;)???? Volgens mij is dit nog uit de oertijd toen er amper mensen kwamen ( nu is er reeds genoeg bebouwing en als er een tweede terrein was dan hadden we elkaar niet zo lastig gevallen :thumbsup:...)

Wat ik er van gezien en gehoord heb is er maar 1 locatie ( over) en dat is de huidige....:( .....................maar mocht je er nog een vinden stuur den maar een PB`tje ....( gaan we er met een select Jeepforum groepje rijden :D:D:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hieronder de juiste positie van het offroad terrein.

Het linkse groene gedeelte, naar zee toe is een tijdelijk broedgebied voor vogels, maar afgelopen zondag reden er toch motorrijders door heen.:wub:

maasvlakte11006wv7.jpg

Zover als ik nu weet is het plan om volgend jaar al een spoorlijn dwars over het gebied te laten lopen i.v.m. de aanleg van de 2e Maasvlakte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hieronder de juiste positie van het offroad terrein.

Het linkse groene gedeelte, naar zee toe is een tijdelijk broedgebied voor vogels, maar afgelopen zondag reden er toch motorrijders door heen.:D

Die gasten zijn goed bezig om het te verzieken,.......ik zag zelfs al quads op het strand rijden:no: en dat waren geen strandwachten !!!( er ligt veel zand tegen de vangrails aan waardoor ze er overheen kunnen gaan .:wub:..)

Gaat lekker zo<_<,....nog even en ze hebben het voor zichzelf EN voor ons voor elkaar , eikels !!!!!!!!!!!!!

Hoop dat we een en ander behouden kunnen om als relatief aan te rijden terrein......( we hebben al niet zoveel in de regio :no:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...
Inmiddels is het terrein gesloten heb ik begrepen? Weet iemand iets meer?:D

Dat dat een 1 april grap betreft :thumbsup:........Terrein is nog lang niet afgesloten.....gelukkig.:lol:..... WEL HANGT ER EEN AFFICHE OP DIVERSE PLAATSEN met als afzender HET HAVENBEDRIJF met het verzoek om ons allen een beetje aan de regeltjes te houden .....zo niet dan.............:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat dat een 1 april grap betreft :lol:........Terrein is nog lang niet afgesloten.....gelukkig.:P..... WEL HANGT ER EEN AFFICHE OP DIVERSE PLAATSEN met als afzender HET HAVENBEDRIJF met het verzoek om ons allen een beetje aan de regeltjes te houden .....zo niet dan.............:D

Ad, ik zag dat jij er een foto van had...ik zou zeggen;plaats die eens op het forum...

En aan iedereen die het dan leest: Hou je g*dver eens aan de regels en verziek het eens niet voor een ander !!

Het havenbedrijf doet er genoeg moeite voor, nu wij/jullie nog...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...