Spring naar bijdragen

Saturday Night Cruise.Cruise Brothers. Den Haag


Gast IRONBITCH
 Share

Recommended Posts

Misschien leuk om met een aantal Jeeps in dezelfde straat af te spreken :yes:,.....heb her en der verspreid wel wat Jeeps gezien maar wat meer aanbod kan geen kwaad tussen al die meters Amerikaans parkeergeweld.........Hopen dat de agenda het toelaat en dat het weer beter is in September....;).

Dus wie gaan er volgende keer mee ?

denhaagmeeting003lk9.jpg

denhaagmeeting003lk9.475888f524.jpg

bewerkt door wrangler 92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

jaaa ! we gaan die tent overnemen daaro.....!

Yeah Deef , goed idee !!!!!

En een Bijkomend voordeel : Er kunnen veel meer auto`s op het terrein :bye1:

( denk even aan die slee naast me,.daar passen 3 Jeeps Wrangler in :yes:)

** lekker makkelijk parkeren ook als je iedere keer uit moet stappen om te zien of je de muur achter je er niet uit rijdt...;):lol:**

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Gaan er zaterdag nog Jeepers naar het Saturday night cruise brothers gebeuren in Den Haag :(

Dit om ze daar eens wat anders te laten zien dan sleeen van 6 meter lang.....:B?

Vorige maand behoorlijk natte bedoening maar misschien zaterdag een herkansing .....

Als er genoeg medestanders gaan ga ik er zeker even kijken.....

**( durf niet alleen tussen al die grote auto`s.....:rolleyes:) **

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil er best heen, mijn vriendin trouwens ook.

En het staat al zo'n beetje gereserveerd in de agenda.

Dus... Meer liefhebbers?

Leuk,dat begint goed.......

Ik durf bijna geen lijstje meer te maken:whistle: , :(:P:P..... ,.....nog meer Jeepers om een eigen Jeep straatje te claimen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet helaas straks voor het werk naar Arnhem.

Eerst Den Haag, dan naar huis, auto-wissel en door naar Arnhem zie ik niet zitten.

Het wordt nachtwerk, dus ik wil nog wat voorslapen.

Begrijpelijk, ben ook net terug van een ritje rotterdam-Utrecht-Vriezenveen en retour via Gouda incl.laden-lossen.....dus ben nog aan het overdenken wat te doen ( heb effe genoeg asfalt en blik gezien vandaag.:huh::wacko:.....). Denk dat de opkomst qua Jeeps niet groot is als ik het zo zie, dus voor Jeepspotten hoeven we niet te gaan waarschijnlijk :) ..... ( Deef,denk dat jij de eer hoog moet houden :ph34r:...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal maar niet zeggen dat t aan het transparante lijstje ligt ..... maaruh ik ga toch ff een lookie taken ..... maar laat de jeep maar buiten , kga niet in mn uppie staan ! :ph34r:

Toch niet zo`n goed idee een transparant lijstje dus......Ben bang dat jullie met z`n tweetjes zijn :(......weinig animo of veel andere afspraken blijkbaar.....( je hebt wel mooi weer in ieder geval Deef......, is wel eens anders geweest :)......). Mij doen die Amerikaanse sleeen niet zoveel ( op een paar na ) dus graag volgens jaar met een Jeep afdeling afreizen richting Den Haag en daar zoals afgesproken een straatje annexeren.....;))

Veel plezier Deef !

:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat na mijn oproep eerder dit jaar de Saterday Night Cruise voor Jeep wat leven is geblazen. Volgend jaar weer nieuwe kansen om de Jeep wat te promoten.

Gisteren na mijn werk even een uurtje op het terrein geweest en nog even de wandeling langs alle voertuigen gedaan met mijn Chevy-vrienden.

Tot volgend jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...