Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Foto? Ik wil ook zoiets maken Ze bestaan ook kant en klaar, maar een beetje duur alleen.

heb de kist alleen gepast vandaag, alleen het resultaat is niet helemaal bevredigend:no:;), moet de scharnieren even veranderen..........vergeten erbij te tellen met het meten nu drukken ze te diep in de achterbank:blush:;)

post-2291-12873016665038_thumb.jpg

post-2291-12873016666579_thumb.jpg

post-2291-12873016668116_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gasinstallatie goed laten afstellen bij Pouls in Baarlo. Er zaten volgens hem 10 fouten in de programmering. Hij heeft FF 180 Km/U gereden en de WJ blijft nu op gas rijden.

Verder heeft de auto een kleine beurt gehad in Velp bij Kien, alwaar ik ook een nieuwe cd wisselaar voor 10 CD's heb gekregen !! GARANTIE !!! Mistlamp brandt nu ook weer achter EN IK GA EEN NIEUWE ACHTERAS krijgen. Het wringend geluid was dus toch erger dan ik dacht. LEVE DE BOVAG GARANTIE en gelukkig dat dit NU gebeurt en niet FF na afloop van de garantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gasinstallatie goed laten afstellen bij Pouls in Baarlo. Er zaten volgens hem 10 fouten in de programmering. Hij heeft FF 180 Km/U gereden en de WJ blijft nu op gas rijden.

Verder heeft de auto een kleine beurt gehad in Velp bij Kien, alwaar ik ook een nieuwe cd wisselaar voor 10 CD's heb gekregen !! GARANTIE !!! Mistlamp brandt nu ook weer achter EN IK GA EEN NIEUWE ACHTERAS krijgen. Het wringend geluid was dus toch erger dan ik dacht. LEVE DE BOVAG GARANTIE en gelukkig dat dit NU gebeurt en niet FF na afloop van de garantie.

Dan had je wel even naar de lier kunnen komen kijken.......:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kenneth heeft gisterenavond de bagger van Sclayn verwijderd.

Snap niet hoe Frank hem heeft kunnen terugrijden met de velgen vol bagger.

Volgens Kenneth sloeg het stuur haast uit zn handen. deadwobble.

blij dattie weer proper is.

Een betere chauffeur??:wacko::yes:

Hij klaagde wel dat ie bij 90 begon te trillen.:ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...