Spring naar bijdragen

Oliedruk


Recommended Posts

slick 50 is heel goede actie

oude olie eruit nieuwe olie erin nieuwe oliefilter slick 50 erin en poos rijden

een flink stuk is het beste

Hij zal dan stuk rustiger gaan lopen. Misschien iets harder stationair

Olie verbruik daalt op zeker.

Laat weten hoe het afloopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

slick 50 is heel goede actie

oude olie eruit nieuwe olie erin nieuwe oliefilter slick 50 erin en poos rijden

een flink stuk is het beste

Hij zal dan stuk rustiger gaan lopen. Misschien iets harder stationair

Olie verbruik daalt op zeker.

Laat weten hoe het afloopt.

Hoeveel Slick doe jij erin ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kocht deze Jeep met een sticker dat er slick 50 in zat maar heb 20 jaar geleden voor het eerst slick 50 in mn bmw gedaan omdatie olie zoop. Ben het toen blijven gebruiken later in mercedes diesels.

de hoeveelheid is afhankelijk van de grootte van je blok. Ik rij al 30 jaar met 6 cylinders

Halfords verkoopt het voor eur 29,95 per 0,5 ltr

en ook 0,75 ltr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die van mij met 142.000 heeft vrijwel vergelijkbare waarden.Wat zou hier mis mee moeten zijn, want zelfs volgens de handboeken zijn dit prima waardes

367000km gelopen druk nog steeds op koud 4 bar warm 3,2 bar

dus geen zorgen maken over je druk zolang ie maar mooi loopt en niet te veel olie slurpt

ge woon gaan met die jeep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Hebben tikkende klepstoters hier nog iets mee te maken ?

Je hoort ze nl. altijd tot 2000 toeren, daarna niet meer...

Onlangs 2 busjes reiniger van Wynn's ingegooid, echter niet echt een verbetering.

Interessant, dat zijn je klepstoters niet, het is hoogstwaarschijnlijk een drijfstanglager, let maar op.