Spring naar bijdragen

Terrein In Het Noorden?


Jos-Jeep
 Share

Recommended Posts

Weet iemand of er in het Noorden van het land ook een terrein is waar je lekker kunt rijden?

Lees veel over bijvoorbeeld de Maasvlakte maar dat is me toch net even te ver voor een dagje modderen.

Als iemand een tip heeft dan graag, zoek een terrein waar je vrij kunt rijden.

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 km van Erm vandaan net over de grens heeft vd Most een oude kerncentrale gekocht en maakt daar ook een 4x4 terrein bij.

Fun Park Meppen

Am Rögelberg 5 ,meppen

Oude Kerncentrale met off road terrein erbij.

ja maar is helaas nog niet klaar word volgens hennie most niet eerder dan 2008 balen

maar zijn wel genoeg plekjes waar je kunt rijden is wel geen officieel terrein

moeten nog even wachten daar bij de centale maar is wel een perfecte locatie daar

water rotsen en veel blubber en bos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand of er in het Noorden van het land ook een terrein is waar je lekker kunt rijden?

Lees veel over bijvoorbeeld de Maasvlakte maar dat is me toch net even te ver voor een dagje modderen.

Als iemand een tip heeft dan graag, zoek een terrein waar je vrij kunt rijden.

Alvast bedankt!

even kijken bij 4x4 het noorden gaan25maart weer naar erm (heel veel niet jeeps)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar Van de Most mee bezig is had ik inderdaad al iets over gelezen, klinkt goed.

Van 4x4 het Noorden ben ik lid maar bedoelde meer een stuk terrein waar je in het weekend gewoon een paar uurtjes kan rijden zoals bijv. de Maasvlakte.. Heb al zitten kijken maar kan zo snel niks vinden hier in de buurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar Van de Most mee bezig is had ik inderdaad al iets over gelezen, klinkt goed.

Van 4x4 het Noorden ben ik lid maar bedoelde meer een stuk terrein waar je in het weekend gewoon een paar uurtjes kan rijden zoals bijv. de Maasvlakte.. Heb al zitten kijken maar kan zo snel niks vinden hier in de buurt.

kom maar bij ons in de tuin een stukkie rijden groot genoeg voor een jeep graaf zo een parcour voor je

nee echt een leuk terrrein in drenthe kan ik ook niet echt vinden wel ge ik af en toe naar klazienaveen ligt op de hoek hier

zijn met de a37 bezig en ligt een hele hoge berg en div blubber baden

verder niets hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeger veel in de Eemshaven gereden op een stuk terrein naast de motorcrossbaan.

Werd toen gebruikt door een Suzukiclub.

Hoorde toevallig gisteren dat er nog regelmatig gereden wordt door allerhande vierwielaangedreven voertuigen.

Misschien dat dit iets voor jullie is.

Mvgr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet dat er een camping in Eext is, waar een terreintje ligt/lag waar je leuk kon spelen.

In hoeverre dat nu nog mag, weet ik niet. Evenementen mogen er in ieder geval niet meer gehouden worden.

Je kunt eens kontakt opnemen: http://www.schaopvolte.nl/. De eigenaar woont bij de camping.

Deze foto's zijn op het terrein genomen:

post-35-12873016477524_thumb.jpg

post-160-12873016484267_thumb.jpg

post-2171-12873016490878_thumb.jpg

post-2171-12873016497972_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Je hebt op het moment bij ons in de buurt een aantal plaatsen waar ze natuur 'maken' van goede landbouw grond maken ze weer nat hobbelig gebied met grote plassen, nu ze nog aan het aanleggen zijn staan er nog geen bomen.

Dus daar kun je wel een paar uurtjes lol hebben, zat er een uur geleden nog goed vast... trekker doet wonderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ze zijn hier in Groningen met de ringweg bezig, op een bepaalde plek zijn ze stevig aan het graven. Wat ze er precies aan het doen zijn, geen idee maar het is een leuk stuk en het wordt steeds groter.

Laatst al eens wezen rijden en toen was het voornamelijk veel geel zand, niet echt spectaculair.

De tweede keer waren er een paar stevige heuvels, zowel er tegenop als eraf :thumbsup:

Ook was er meer blub en afgegraven landbouwgrond, dit laatste was een beetje te zacht dus nog een klein beetje vast gezeten (leve de lier :huh: )

En de tweede (en voorlopig ook laatste) keer de politie op bezoek gehad... Hadden een telefoontje van een verontruste burger ontvangen :thumbsup:.

Kwamen dus even kijken. Vonden het wel interessant, het mocht niet maar voor deze keer... pfiew.

Een agent wilde de auto van dichtbij bekijken, ik hem nog waarschuwen dat deze op dat moment op erg zachte en natte grond stond maar dat kwam een beetje te laat.. stond al tot aan zijn enkels in de modder...

wat weer op de lachspieren van z'n collega werkte.

Al met al een leuk terrein maar voorlopig maar even niet meer.

Paar foto's:

49490924jz3.jpg89919649ia4.jpg

71091118lm2.jpg

88990980nt2.jpg

81056631zo1.jpg

66460232ld1.jpg

25613105qk5.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig dat er oplettende burgers zijn...:P

Nahja, de agenten waren dus de kwaadsten niet. En ergens hebben ze wel een beetje gelijk: Voor je het weet komen er een stel motocrossers of minder voorzichtige 4x4 rijders ( Lees "Niet-Jeepers" ) en rijden de boel aan gort...

Jammer is het wel... ziet er goed uit daar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...