Spring naar bijdragen

Vernieuwde Website 4x4 De Veluwe


RTreffers
 Share

Recommended Posts

Ik ben sinds ongeveer anderhalf jaar lid van de Vereniging 4x4 De Veluwe.

Ongeveer een half jaar geleden ben ik door de huidige webmaster gevraagd of ik misschien interesse had om de website te gaan beheren en restylen.

De huidige Webmaster heeft het al vele jaren achter elkaar gedaan. Met wat ik vind een goed resultaat en een goed functioneerde website. Echter vond hijzelf dat er wel eens een "nieuwe wind" mocht gaan waaien voor de website. Hij vond dat de website wel een opfrisser kon gebruiken.

Omdat ik enkele jaren geleden zelf een eigen bedrijfJE in het maken van website's heb gehad en dit bekend was op de Vereniging heeft de huidige Webmaster mij benaderd.

Ik hoefde er eigenlijk niet erg lang over na te denken!

Het leek mij erg leuk om mijn oude hobby weer eens nieuw leven in te blazen. Ik deed namelijk helemaal niets meer met mijn kennis van webdesign.

Al met al ben ik begonnen om een website te bouwen, het uiteindelijk resultaat is dit geworden;

www.4x4develuwe.nl/concept

Zoals jullie zien is de website nog niet officieel operationeel als verenigingswebsite. Dit omdat er nog een aantal dingen getest moeten worden. Hierdoor kan het ook zijn dat de website zo nu en dan niet geheel toegankelijk is...

Echter vind ik het héél érg belangrijk hoe de website ervaren wordt.

Zeker omdat jullie bijna allemaal 4x4 liefhebbers zijn en aangesloten bij een vereniging denk ik dat jullie voor mij het meest kunnen betekenen.

Daarom mijn verzoek jullie reactie te geven over de website. Indien jullie vinden dat de website op punten verbeterd zou kunnen worden dan graag gemotiveerd aangeven, aan enkel een reactie als "niet goed", "slecht" of iets dergelijk heb ik namelijk niets :thumbsup::huh::).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er leuk uit hoor!, ik ben dan geen lid (zit vrij weinig in NL) maar heb nu op 4 evenementen meegereden afgelopen jaar (zutphen, heerde, barneveld en nachtrit) en heb me altijd prima vermaakt. kom ook zeker op evenmenten als ik in de buurt ben.

website ziet er mooi uit, alleen inderdaad een foto gallery die voor iedereen te zien is IPV alleen voor leden zou wel leuk zijn...

Groeten,

pullie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp nu dat dit misschien niet het beste forum is om de website te laten beoordelen door Jeepers :thumbsup:

IK ben echter van mening dat het type auto waarin je rijdt niets uitmaakt om allemaal even veel plezier te beleven!

Tuurlijk zijn er mensen waarvan hun hart ligt bij één bepaald merk, echter denk ik als deze mensen bij zichzelf te raden gaan dat ze best kunnen begrijpen dat anderen hun hart of portemonee bij een ander merk hebben liggen (misschien wel een gevoelig onderwerp op een jeepforum, maar toch...).

Denk dat de website heel goed door 4x4 rijders kan worden beoordeeld, of je nu Jeep, Suzuki, Land Rover of wat anders rijdt.

:huh: Hoop dat ik nu geen mensen voor het hoofd stoot, maar zo denk ik er nu eenmaal over. :)

Hallo Rudi,

Ik ben zo'n 5 jaar lid van 4x4 Veluwe.

Maar de leden afdeling kom ik nog steeds niet op.

Nou ben ik wel erg onhandig dus kun jij mij vertellen hoe dat werkt.

In de vorm pb verder leuke site.

Ja en wat betreft de merken daar kun jij niks aan doen.

Gr

Hendrik

Als de nieuwe website straks operationeel is zal ieder lid waarschijnlijk een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord ontvangen. Deze geven je dan heel gemakkelijk toegang tot het ledengedeelte. (hoop dat hiermee je vraag is beantwoord)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er leuk uit hoor!, ik ben dan geen lid (zit vrij weinig in NL) maar heb nu op 4 evenementen meegereden afgelopen jaar (zutphen, heerde, barneveld en nachtrit) en heb me altijd prima vermaakt. kom ook zeker op evenmenten als ik in de buurt ben.

website ziet er mooi uit, alleen inderdaad een foto gallery die voor iedereen te zien is IPV alleen voor leden zou wel leuk zijn...

Groeten,

pullie

De keuze voor een gesloten fotoalbum is gemaakt door het bestuur.

Ik heb echter bij de meeste terugblikken wel een fotogalarij gemaakt om een kleine indruk te geven van het evenement.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk zijn er mensen waarvan hun hart ligt bij één bepaald merk, echter denk ik als deze mensen bij zichzelf te raden gaan dat ze best kunnen begrijpen dat anderen hun hart of portemonee bij een ander merk hebben liggen (misschien wel een gevoelig onderwerp op een jeepforum, maar toch...).

Denk dat de website heel goed door 4x4 rijders kan worden beoordeeld, of je nu Jeep, Suzuki, Land Rover of wat anders rijdt.

Ben ik het mee eens Rudi.

Maak het nou uit als je maar lol hebt.

Oke ben een Jeep Fan.

Maar rij ook nog in een Nissan Navara.

En dat rijd ook super.

Verder vindt ik dat het mogelijk moet zijn, ook voor niet leden om het fotoalbum te bekijken.

Misschien worden ze dan juist lid door het zien van de foto's.

Foto's worden vaak echt vaak bekeken. (ook door niet leden)

Mazzel Rene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er al goed uit, Rudi!!

Wat de foto's betreft: Wij ( Het bestuur en de commissie's ) hebben besloten de albums niet openbaar te maken. Reden is om "de groene rakkers" geen handvaten te geven.

Één van de aanleidingen was het gebruik van een foto uit het vrij toegankelijke fotoalbum van de LaRoclub, door de heer Bijl, wethouder in Zevenaar. Hij gebruikte een foto van die club om z'n standpunt, dat 4x4 evenementen de natuur aantasten, aan te dikken (die Laro stond/reed in het water aan de oever van Rhederlaag).

Om te voorkomen dat foto's van onze evenementen voor dit soort "anti propaganda" gebruikt worden, zitten ze dus achter een wachtwoord..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er al goed uit, Rudi!!

Wat de foto's betreft: Wij ( Het bestuur en de commissie's ) hebben besloten de albums niet openbaar te maken. Reden is om "de groene rakkers" geen handvaten te geven.

Één van de aanleidingen was het gebruik van een foto uit het vrij toegankelijke fotoalbum van de LaRoclub, door de heer Bijl, wethouder in Zevenaar. Hij gebruikte een foto van die club om z'n standpunt, dat 4x4 evenementen de natuur aantasten, aan te dikken (die Laro stond/reed in het water aan de oever van Rhederlaag).

Om te voorkomen dat foto's van onze evenementen voor dit soort "anti propaganda" gebruikt worden, zitten ze dus achter een wachtwoord..

Als ze die foto's willen hebben dan krijgen ze ze toch wel....

Zo zijn die figuren....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me wel voorstellen dat je met zo'n clubnaam meer aandacht trekt van het anti-4x4-wezen.

Heeft zeker meegespeeld in de beslissing, Kameel! Zoek op 4x4, en...

Originally posted by www.jeepie.nl

Als ze die foto's willen hebben dan krijgen ze ze toch wel....

Zo zijn die figuren....

Ten dele waar...

Maar je kunt het ze natuurlijk wél zo moeilijk mogelijk maken!

Als je er al vanuit gaat dat ze ze toch wel vinden, kun je ze ook gewoon naar Groenlinks mailen.... :glare:

't is een beslissing die in een vergadering door de meerderheid is genomen.. Aan de ene kant wil je natuurlijk laten zien wat je doet.. aan de andere kant wil je ook zo lang mogelijk blijven doen wat je doet en niet door één of andere "freak" met je eigen foto's om de oren geslagen worden...

Jammer natuurlijk dat het uberhaubt nodig is om erover na te moeten denken... dat wel!

Maar goed... het ging hier over de Website... De reden van het niet openbaar plaatsen van de albums is nu wel duidelijk, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...