Spring naar bijdragen

Jeep Club Heeft Nieuw Terrein Weeze


dezperado
 Share

Recommended Posts

Mooi man!! :worshippy:

Één van onze grotere leveranciers zit in Kevelaer (om de hoek)....Kan ik er gelijk een business opportunity van maken... :thumbsup:

Inderdaad lekker dichtbij, qua km's. Wel een klotuh verbinding, alleen maar B-wegen. Maar goed, dat gaat onze lol dus echt niet bederven...NO WAY!! :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

wie is al in weeze niederrhein geweest???

gisteren had het vliegveld opendag mooi excuus om langs niederrhein te gaan

maar waar is precies het 4x4 gedeelte meeste van terrein is afgezet kom je niet op

zag tussen niederrhein en Well een zandafgraving links waar wat laro s aan het zandhappen waren.

Heb maar niet met ze mee gedaan ze keken niet erg vriendelijk naar mijn wrangler TJ:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH

ligt wel gunstig. 20 km vanaf mijn camping in Limburg a/d maas. ff bij Well de brug over en binnendoor naar Niederrein. maar ja moet ik wel lid worden van de JCN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ligt wel gunstig. 20 km vanaf mijn camping in Limburg a/d maas. ff bij Well de brug over en binnendoor naar Niederrein. maar ja moet ik wel lid worden van de JCN.

Waar ligt limburg a/d maas?

Heel limburg ligt toch aan de maas? (soms erin, ik kan 't weten:P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH

ik weet waar het terrein in Weeze ligt, en nog precies ook. vroeger ging ik altijd tanken in Duitsland voor de boot 100 ltr per keer. toen was het nog voordelig om in Duitsland te tanken. nu niet meer. want ik reed er altijd zowat langs. het ligt ten zuiden van het vliegveld. voorheen een Engelse luchtmachtbasis dat heette Laerbruch. als je van Venray naar Well rijdt. dan ga je bij Wannsum de brug over naar Well. na de brug nader je een rotonde die ga je 3 kwart rond. na 500 mtr rechtsaf richting Kevelaer (D) daarna de grens over en na 500 mtr zie je het terrein al liggen aan je linkerhand. en ik weet wel het is een vrij groot terrein. en daarna afterparty 15 km verderop ligt nog een grote discotheek waar een paar duizend man in kunnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

nou dat terrein daar in Weeze dat kun je voorlopig wel vergeten. want erzit namelijk een laro (geitenwollensokken) clubje op die goed bevriend zijn met de eigennaar van het terrein. en dulden liever geen andere 4x4 merken op hun terrein.

bij mij op de caming zit een duitser die ook een jeep heeft en woont in Gelderen (D) vlakbij Weeze die vertelde dat mij. dat daar geen speld tussen te krijgen is. maar dat er in duitsland wel steeds meer zandafgravingen toeganglijker worden voor de 4x4 sport. want die grondeigennaren ruiken geld als ze hun terrein niet meer verder mogen uitbreiden voor afgravingen bijvoorbeeld. dus zien bij andere colega's dat ze hun tereinnen weekends af laten huren door 4x4 of qouad clubs. dus komt er toch weer geld in het laatje. en steeds meer grondeigennaren gaan dan langzaam overstag. en als de crisis nog ff doorgaat en er word minder afgegraven wie weet

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat terrein waren we al lang vergeten. (topic is van 2007)

Het stukje dat destijds beschikbaar was voor 4x4 was net leuk om een proefje fileparkeren uit te zetten.....

quote=fr-ed;171048]WWW.ACTIVEDRIVE.NL

heeft er zijn terrein helaas ze verhuren het niet per dag aan clubs en het merk Jeep is niet hun merk dus met de jeep ben je niet welkom.:(

en ze drinken er THEE gatver.:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...