Spring naar bijdragen

Te Koop Cj7 V8


cjv8
 Share

Recommended Posts

Te koop aangeboden:

In sublieme staat deze CJ7 met V8 uit 1986. Specificaties:

- 5.7 liter V8

- Handgeschakelde 4 bak

- Inschakelbare 4wheel drive

- 33 inch All terrain banden

- Leren bucket seats met 3 punts gordels

- Sidepipes

- Bullbar

- Sidebars

- Rancho verhoogd

- Hardtop

Op deze CJ is niks aan te merken. Gewoon brute power!!

Vraagprijs 9.499 euro.

Wie o wie?

Weet alleen niet hoe ik de foto´s erop krijg, foto´s zijn te zien op marktplaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zelfde?

Kentekenbutton_info.gif Voertuigsoortbutton_info.gifBedrijfsautoMerkbutton_info.gif JEEPHandelsbenamingbutton_info.gifCJ-7 RENEGADEKleur(en)button_info.gifN.v.t.Brandstofbutton_info.gifBenzineG3 Installatiebutton_info.gifN.v.t.Aantal cilindersbutton_info.gif8Cilinderinhoudbutton_info.gif0 cm<sup>3</sup>Vermogenbutton_info.gif107 KWAantal zitplaatsenbutton_info.gif0Aantal staanplaatsenbutton_info.gif0 Roetfilterbutton_info.gifN.v.t.Euroklassebutton_info.gifN.v.t.Zuinigheidslabelbutton_info.gifTijdelijk niet beschikbaarMassa leeg voertuigbutton_info.gif1.440 kgLaadvermogenbutton_info.gif410 kgToegestane Maximum massa voertuigbutton_info.gif1.850 kgMassa rijklaarbutton_info.gif0 kgBPMbutton_info.gifN.v.t. Datum eerste afgifte Nederlandbutton_info.gif01-03-1990Datum eerste toelatingbutton_info.gif30-06-1984Datum aanvang tenaamstellingbutton_info.gif17-05-2004 Vervaldatum APKbutton_info.gif17-05-2005 Wacht op keurenbutton_info.gifNee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zelfde?

Kentekenbutton_info.gif Voertuigsoortbutton_info.gifBedrijfsautoMerkbutton_info.gif JEEPHandelsbenamingbutton_info.gifCJ-7 RENEGADEKleur(en)button_info.gifN.v.t.Brandstofbutton_info.gifBenzineG3 Installatiebutton_info.gifN.v.t.Aantal cilindersbutton_info.gif8Cilinderinhoudbutton_info.gif0 cm<sup>3</sup>Vermogenbutton_info.gif107 KWAantal zitplaatsenbutton_info.gif0Aantal staanplaatsenbutton_info.gif0 Roetfilterbutton_info.gifN.v.t.Euroklassebutton_info.gifN.v.t.Zuinigheidslabelbutton_info.gifTijdelijk niet beschikbaarMassa leeg voertuigbutton_info.gif1.440 kgLaadvermogenbutton_info.gif410 kgToegestane Maximum massa voertuigbutton_info.gif1.850 kgMassa rijklaarbutton_info.gif0 kgBPMbutton_info.gifN.v.t. Datum eerste afgifte Nederlandbutton_info.gif01-03-1990Datum eerste toelatingbutton_info.gif30-06-1984Datum aanvang tenaamstellingbutton_info.gif17-05-2004 Vervaldatum APKbutton_info.gif17-05-2005 Wacht op keurenbutton_info.gifNee

TE KOOP VANAF 2004 ?!?!?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis idd dezelfde.. Lijkt wel alsof niemand hem wil kopen.. Vandaar dat ik maar WEER in prijs ga zakken! Maar echt veel lager ga ik niet.. En heb een andere gebruikersnaam moeten aanmaken omdat de vorige het niet meer deed (om eventuele verwarring te voorkomen)

Maar komop 9.499 euro is toch niet duur voor deze CJ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als jij 9.500 euro niet duur vind voor deze CJ (ik ga het niet eens in guldens uitrekenen), dan verwacht de eventuele koper wel wat terug van je.

Een verbouwd voertuig heeft namelijk hoogstwaarschijnlijk enige veranderingen ondergaan..

Dit is niet om lastig te doen of zo hoor.. je bent van harte welkom om hem te verkopen, maar het is geen reservebandje.

Dus:

Wat verkoop je eigenlijk precies? Zoek eens uit als je wil, scheelt veel vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis idd dezelfde.. Lijkt wel alsof niemand hem wil kopen.. Vandaar dat ik maar WEER in prijs ga zakken! Maar echt veel lager ga ik niet.. En heb een andere gebruikersnaam moeten aanmaken omdat de vorige het niet meer deed (om eventuele verwarring te voorkomen)

Maar komop 9.499 euro is toch niet duur voor deze CJ??

Ik vind 'm stevig aan de prijs, ook voor ? 9500

zoals al genoemd, geen APK

Grijs kenteken, geen achterbank

Nog niet belastingvrij, is tie nou van 84 of 86?

Kleur??

Een CJ is en blijft een echte liefhebbersauto, en in deze prijsklasse is er voor iemand met een beetje geduld voldoende aanbod.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
Ik vind 'm stevig aan de prijs, ook voor ? 9500

zoals al genoemd, geen APK

Grijs kenteken, geen achterbank

Nog niet belastingvrij, is tie nou van 84 of 86?

Kleur??

Een CJ is en blijft een echte liefhebbersauto, en in deze prijsklasse is er voor iemand met een beetje geduld voldoende aanbod.

Ik zag hem nu weer op marktplaats staan voor bijna 12000 euro.

Flinke prijsstijging voor deze wagen.

Het is en blijft een liefhebbers auto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit:

Laatste activiteit: 19 feb 2007 23:36

plus dit:

Lijkt wel alsof niemand hem wil kopen.. Vandaar dat ik maar WEER in prijs ga zakken! Maar echt veel lager ga ik niet..

en dit:

post-160-12873016088589_thumb.jpg

in combinatie met de verdere onduidelijkheden rond deze auto, maken het allemaal erg wazig...

En aangezien cjv8 al maanden niet hier was en dus ook z'n PM niet leest, klik ik hier een hangslot op, zodat het topic rustig naar de catacomben van het forum kan afzakken!:wacko:

De auto zal 'ie wel via MP verkopen... of niet...:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...