Spring naar bijdragen

Welke Assen


Menno
 Share

Recommended Posts

uuuhh..ging hier toch over assen... :thumbsup:

Wil er toch een paar dingen over zeggen...

- Ik heb nergens een onvertogen woord van Menno kunnen lezen over zijn aankoop, laat staan over de vorige eigenaar

- wij zijn er geen van allen bij geweest, kunnen er dus geen mening over hebben en uitsluitend afgaan op wat hier geschreven word

- dat RVDBLADE blijkbaar zijn familie (?) wil verdedigen mag uiteraard, maar je zou je kunnen afvragen of dit het juiste medium daarvoor is

- de aanleiding zijn géén uitspraken van Menno...

- je kunt er toch moeilijk om heen dat er "iets" aan de wagen mankeert. Dan kun je naar mijn mening dat maar gewoon toegeven en onderling evt. een oplossing zoeken (of niet...)

Mee eens!!.. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Dat moet dan voor 7jan geweest zijn, tot die tijd waren ze op vakantie. :blush:

als je nu even jouw topic leest zie je dat ie toen al lang verkocht was

maar wat doet dat er toe begin nu toch een beetje rood aan te lopen, had ik dan niet besodemiedert geweest!!!

want je schrijft dat je eerst maar eens goed voorgelicht moet zijn voor je wat koopt maar dat is meestal om je eigen in te dekken tegen oplichters!!!

en voor je schrijft maar je bent toch 3x geweest

de eerste x was onaangekondigt puur om te kijken hoe die er bij stond, had 1 lekke band

toen heb ik gebeld of ik mocht langs komen dat kon alleen 'sávonds, ben toen heen gegaan (band was opgepompt) in het donker zag het er allemaal goed uit,

maar ik mocht geen rondje rijden,

heb toen nog een paar x gebeld om te vragen of ik overdag niet eens kon komen, dit was niet mogelijk alleen vanaf 18.00 uur

na veel bla bla en aardige gesprekken te hebben gehad, en ik geloofde die aardige meneer op z'n woord, heb ik hem telefonisch gekocht,

ben toen voor de derde x geweest om hem op te halen maar zou eerst toch nog een rondje willen rijden, moest ik hem eerst tanken, onder het rijden bonkten en schudde het wat, maar dit kwam door het lange stilstaan van de banden?? had ie anders nooit(sukkel die ik was om dat maar aan te nemen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en kolle je hebt mij ook nog nooit 1 overtogen woord horen zeggen over de aankoop en verkoper,

maar werdt hier ergens wat gevraagd over verklaar nader ik ben er niet over begonnen,

en normaal hoor je mij op het jeepforum nergens alleen bij advies geven en vragen!!!

ik vindt het verder wel goed zo, keil maar dicht kan ik weer een beetje bedaren!!

en ik zal btw noch rvdblade noch de verkoper verder iets verwijten!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en kolle je hebt mij ook nog nooit 1 overtogen woord horen zeggen over de aankoop en verkoper,

maar werdt hier ergens wat gevraagd over verklaar nader ik ben er niet over begonnen,

en normaal hoor je mij op het jeepforum nergens alleen bij advies geven en vragen!!!

ik vindt het verder wel goed zo, keil maar dicht kan ik weer een beetje bedaren!!

Menno..ff diep ademhalen...wat jij nu schrijft is ook precies wat ik schreef; dat ik nooit 1 onvertogen woord van je gelezen heb ondanks alle "uitdagingen" die je tegenkwam...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zal ff weer wat roepen...

is eigenlijk al gezegt, maar menno liep tegen een paar dingen aan, post op forum.

dat geeft nou niet het beeld van goed onderhoud cq goede Jeep, vandaar mij opmerking en ik zou het ook doen, waneer mij zo iets geflikt wier

maar menno in mijn ogen ook blind geweest. door die V8??

eigenschuld dikke bult. ook dat weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie alleen een topic over weer een Jeep die hier op het forum wordt aangeboden waar het eea aan mankeerd terwijl de advertentie duidelijk iets anders zegt over die Jeep. :)

Ik heb het genoegen om met regelmaat met Menno te sleutelen (sinds kort aan een wrangler). Nu gebruik ik hem over het algemeen als wandelend werplaatshandboek. Echter vandaag vroeg ik hem iets over assen en toen liep hij boos weg. :)

Iemand enig idee? :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...