Spring naar bijdragen

Uit De Krant


nick
 Share

Recommended Posts

Niet alleen in de krant het nieuwe advertentie beleid van JEEP.

Maar ook op de radio een nieuwe commercial gehoord.

Hierin roep een vrouw de anwb om hulp bij pecht onderweg .

De man van de anwb kan haar niet vinden.

Waarop zij zegt : ik zit in de JEEP.

de rest laat zich raden .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo nog meer op de radio..

Politie vraagt asistentie bij de achtervolging van 'n jeep...

Toegesnelde dienders krijgen 'm niet gevonden...

En eentje die z'n vrouw wil verrassen en beld vanuit de schowroom...

hij probeerd z'n vrouw blij te maken en zij vraagt alleen wat er achter op staat.

Hij brabbeld iets Frans of Jappans..

Zij doet 't eenige juiste..

Ze hangt op...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij kregen een mailing van Jeep...

Gaat er om de huidige (nep) Jeep te verkopen en een echte Jeep te kopen..

Bijgesloten is een A4 sticker met de tekst;

Te Koop

wegens aanschaf échte Jeep

Bel: (en daar kun je dan je tel.nr. invullen)

Op zich erg leuk!

Echter;

- we hebben al 12 jaar geen nep Jeep meer maar 2 échte Jeeps (oud adressenbestand gekocht dus)

- op de achterkant staan alle modellen van Jeep en de historie. Bij de YJ 1986 staat de afbeelding van een TJ

- bij de 1986 Wrangler (wat is het verschil dan DC NL???) staat ook een TJ

Maar goed, men is wereldwijd goed bezig de merknaam Jeep weer neer te zetten en niet langer te accepteren dat de naam Jeep als generieke soortnaam gebruikt word.

Zal niet meevallen maar het streven is te waarderen.

Misschien wel de eigen mensen even wat product kennis bijbrengen en voortaan wat meer investeren in een up to date, geschoond adressenbestand...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan ik me wel iets bij voorstellen Niemand met een CJ gaat naar een Dealer maar doet het zelf of gaat naar een specialist.auto39np0.gif

Hoevaak denk je dat Ricardo bij Kien aan een CJ moet sleutelen.

Denk jij dat de jongere monteurs bij Citroen weten wat een traction avant of een snoek is ?? :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar van de marketing staf van Jeep, Chrysler, Dodge mag je minimaal verwachten dat ze de eigen producten kennen.

Dat ze zwart op wit etaleren de producten niet te kennen, vind ik pijnlijk.

Bij een dealer kan ik me (zoals Dez al aangeeft) nog wel iets bij voorstellen.

Maar goed, topic gaat over het streven van Jeep om een Jeep weer een échte Jeep te laten zijn.... :whistle:

En dat streven kan ik/kunnen we alleen maar ondersteunen en toejuichen lijkt me, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar van de marketing staf van Jeep, Chrysler, Dodge mag je minimaal verwachten dat ze de eigen producten kennen.

Dat ze zwart op wit etaleren de producten niet te kennen, vind ik pijnlijk.

Bij een dealer kan ik me (zoals Dez al aangeeft) nog wel iets bij voorstellen.

Maar goed, topic gaat over het streven van Jeep om een Jeep weer een échte Jeep te laten zijn.... :whistle:

En dat streven kan ik/kunnen we alleen maar ondersteunen en toejuichen lijkt me, toch?

Yep!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk jij dat de jongere monteurs bij Citroen weten wat een traction avant of een snoek is ?? :whistle:

Jazeker... Citroën is een merk dat trots is op z'n historie! De technische kennis van die auto's zal er misschien niet meer zijn, maar kennen doen ze de auto's wel!

Bij de Jeepdealer kennen ze ook nog wel wat hoor.. ze weten best dat de eerste Jeep in de tweede wereldoorlog gebouwd en ingezet werd...

En dat ze de CJ's bijna niet zien, wil niet zeggen dat ze hem dan niet moeten kennen. Sterker: Mijn YJ uit '87 bestond niet, volgens een dealer!! En die 4.2... noooit van gehoord!

Maar ga bijv. eens naar een gemiddelde Laro dealer... Daar hangen posters van camel-trophy's, oude serie's 1 en 2, enz... Ook technische info is volop voor handen! De geschiedenis van het merk krijgt daar nét ff wat meer aandacht. Ik vind het jammer dat Jeep dat te weinig doet. :whistle: Een paar posters van CJ's en bijv. een Jeepster in de werkplaats en/of showroom zou veel doen.Bovendien krijg je dan m.i. , als "bijwerking", dat verkopers en monteurs zich meer gaan interesseren voor de historie van het merk Jeep.

Maar, misschien dat ze vanaf nu meer hun verleden erbij halen.... Van mij mag het!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha ho...maar bij Laro is dat ff anders gegaan dan bij Jeep.

de Chrysler dealers hebben uiteraard iets meer moeite met de erfenis van AMC, qua kennis dan. Want tijdens de overname is er een geweldige hoop kennis 'afgevloeid'. Typisch Amerikaans, maar zo gaat dat.

Dat is een vervelende geschiedenis waar de laro-boys minder last van hebben/hadden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok hier heb je men stokpaardje terug, meeste dealers hebben gewoon marketing mensen achter hun bureau die enkel aan cijfers denken (zie mijn verhaal in Commander, euh denk ik). Het zou hun verdomde plicht moeten zijn eerst de historie te kennen voor ze aan de praat/verkoop gaan. Wij Jeepers stellen da op prijs en geven ons het gevoel thuis te zijn bij zo een dealer................... Of niet soms?????????????

Ik kan met verschillende uitspraken akkoord gaan (hier in dit topic) maar het is aan ons om ze erop te wijzen dat dit helaas niet kan, je hoort te weten waar je over praat en nuchtere, nou ja nuchter :whistle: , Jeepers zijn daar gevoelig voor.

Probeer maar die bullshit eens te verkopen aan een Harley rijder......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...