Spring naar bijdragen

Tape voor raamrubber op voorruit.


Recommended Posts

Aangezien het aardig verweerd was en (in combinatie met lompheid) de hoekjes wat loslieten ben ik nu bezig de resten van de tape te verwijderen die het raamrubber op de voorruit op zijn plaats houdt.

Om precies te zijn, het rubber waar de hardtop op rust. Dit geldt dus alleen voor Jeeps met hard-/softtop.

Is dat een speciaal soort tape, of voldoet gewoon dubbelzijdig tape?

Volgens mij is het een soort rubber-achtige tape en de meeste bouwmarkten verkopen alleen een 'foam'-tape.

Gaarne input. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by BULL@May 2 2004, 23:51

He kameel,

Ik heb extra dikke rubber band gebruikt voor het wind dicht maken van mijn HT, werkt top.

Het is nie goe koop maar werkt top en is makkelijk aan te brengen.

BULL

Ja psies...ik weet wat je bedoeld. Aangezien er aan onze TJ nog niet zoveel is verpruDst (dat ben ik nu aan t doen biggrin.gif ) hebben we nog een erg mooi passende rubber strip. Het enige is dat ie vàst moet zitten en de verbinding water/tocht dicht is.

Aan de zijkant, boven de deuren hebben we nu een cm of 5 open ruimte...dus inregenen gaat het toch wel. smile.gif Tis maar dattie met het rijden geen water vangt boven de voorruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

kunt er speciale kit voor kopen met rubberstrip

op www.4wd.com daar bestel ik trouwens alles

RVS niet van Omix kopen maar van Kentrol

Iets duurder veeeeeeel beter. Had roestpitjes op Omix achterscharnier

Even klagen en ze stuurden Kentrol. Heb alleen verschil betaald en mag de Omix houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...