Spring naar bijdragen

Sleutelt Zelf: Ja - Maar Waar?


Recommended Posts

Ik zie in de projectenhoek allemaal ruime garages met zelfs bruggen, maar in bij mij thuis hen ik tot het dak nog ongeveer een meter en aan de zijkanten niet veel meer en loopt er een meisje van 2 jaar rond die de neiging heeft om alles vast te pakken met een "papa wat is dat?"

De zoektocht levert wel doe het zelf garages op, maar dat is te duur voor lange tijd. Hoe doen jullie dat? Handige tips voor omgeving amsterdam? Ik ben er een van "doet het zelf", maar het kost wel veel tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruimte rond Amsterdam.... staat toch op MP advertenties met ruimte te huur ?

Dat is waar, maar ik ga denk ik eerst maar eens proberen ruimte vrij te maken in de garage (iemand interesse in een chrome koelkast voor weinig wink.gif

Het verbaast me dat er zoveel buitensleutelaars zijn, maar aan de andere kant - het moet wel af dan en zo'n stok achter de deur is wel handig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kleine dingen doe ik in de buitenlucht ,bak er achter weg en dat soort grappen doe ik bij een vriend van me en die heeft een complete garage met twee werkplekken en een tweekoloms brug.............beetje verwent ben ik wel ja !

En hij werkt bij een automaterialen zaak en ik kan hem dus alles mee laten brengen super handig en goedkoop

O, ja volgend jaar zet ik een stuk bij mijn huis aan en dan komt er ook weer een lekkere verwarmde schuur aan mijn huis met luchtdruk en warmwater!

Wel even sparen maar dan heb je ook wat............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Psst, een tip voor de oprit-werkers :

In veel winkels (Van Craenebroek of zo) verkopen ze zo van die witte party tentjes van 4×6m, niet zo duur, dan kan je tenminste droog werken, en als je het luxemodel neemt met zijwanden kan je er nog een elektrische kachel in plaatsen en kan je de temp. ook nog wat opdrijven. Op een half uurtje opgezet en afgebroken (zo deed ik het vroeger) thumbsup.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik knutsel helaas ook voor de deur op straat, alleen met de gasinstalatie inbouwen vond ik het toch wel fijner om buiten te zitten. Nu ga ik toch zoeken voor een feest-tentje want dat vind ik wel een goed plannetje, dan kan ik in iedergeval droog prutsen voor de deur tot het ook hier vroeg donker wordt. blush.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan in de carport onder mn huis prutsen Droog en alleen naar de straatzijde open. Zou een zeil voor kunnen hangen en heteluchtkanon erin. Zit wel een werkplaats/schuur aan vast met lucht /water/evt krachtstroom

Helaas staan in de schuur al een Harley een fiets en 3 electrische steps. en mijn CV en gasboiler

In een straal van een paar km, 3 Jeep vrienden waar ik ingeval van nood op de brug mag in een garage.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Langs de straat... en heb idd ook een jeepvriend met een een jeepvriend waar ik evt. droog kan sleutelen!

Had tot een kwart jaar geleden nog met twee maten een nissehut(halfronde loods) a 90m2 meter, waren net de smeerput aan het graven toen er een mannetje vd gemeente beloot is langs te komen en dat we tegen mileu/bestemmingsplan regels aanliepen etc. etc. <_< enzo!!!! is dus ondertussen verleden tijd!!!! :whistle::bye1: Maar dat is meer voor het moppertopic!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

In amsterdam heb je een doe hetzelf garage die bruggen verhuurd en zelfs een spuitcabine heeft, hij adverteert altijd op marktplaats.....hier in harderwijk heb je een stadswerkplaats waar je lid van kan worden voor 50 euro per jaar en dan kan je alles daar gebruiken draaibank,brug,lasgereedschap enz enz zit hier bij de volksuniversiteit in zal bij jullie in de buurt ook wel zoiets zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...