Spring naar bijdragen

Naam


Jos-Jeep
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

dit is inderdaad het moment om een knoop door te hakken. Ik heb onderstaand een overzicht gemaakt van de reacties. Best veel vind ik. Waarvoor mijn dank. :D

wie naam orginaliteit

- Jos-jeep glupertien

- Kameel Ace of Jos. Goed gekozen naam. De aas spreekt me aan.

- Kollee Jos - Jeep Leuk gevonden maar niet datgene wat ik zou kiezen voor een naam

- Utah Sticker jeepforum.nl Zit er al op. Naam is al in gebruik

- podenji Jos-bos-cross,BlubberbroezerVriendschap (met de 2e betekenis: > een pakketje schroot meet een dun laagje chroom) 1e naam: gelet op het kommentaar en het crossen ? lijkt me niet.2e naam: blubberbroezer: lijkt meer iets op een onderzeeër met motorproblemen3e naam: heeft wel wat

- beest Jos the Boss Deze naam is reeds een keer vergeven en ben niet van plan in grindbakken te gaan rijden :whistle:

- 87 wrangler Steamer, swapper Een auto vernoemen naar de ?ongelukjes?lijkt me niet handig :ph34r:

- nick Smokey zonder bandit Leuk, maar voor een auto

- janjeep JIEP Leuk gevonden, maar een Jeep die als JIEP door het leven gaat (ik bedoel maar) :P

- newbe Black bandit niet echt

- Reservoir dogs glupertien Dit is wel goed en zeeeeeeeeer orgineel(ook de uitleg die er aangegeven wordt)

- dezperado No mercy Lijkt op het aangaan van gevechten. Ik ben een vredelievend mens.

- shark Black soul Heeft stijl en straalt klasse uit

- 88 wrangler JOEP JO(s je)EP Leuk gevonden, maar een Jeep die als JOEP door het leven gaat (ik bedoel maar) :P

- granddad Civilian Jos Leuke kwinkslag

- mudmiep Schop, zandrover, zwart gat Schop? Zandrover: leuk, zwart gat?

- mjoeb Zand-R-over Leuke woordspeling

- John Grand The costumizer

Waar ik vooral naar gekeken heb is naar een naam voor een auto en het moest een bijzondere zijn. Ondanks alle suggesties blijf ik bij mijn eigen naam nl: GLUPERTIEN

Ik heb een belofte gedaan aan degene die mij zou helpen met een naam. In zekere zijn hebben alle inzenders dat gedaan. Immers door een naam te geven die ik niet mooi vind is er wel een bijdrage geleverd aan mijn keuze.

De beste inzendig vind ik die van Shark: Black soul. Naast klasse en stijl zit er in de naam emotie. Volgens mij draait het daarom bij het rijden in een JEEP.

Dus shark stuur me een pb'tje met je gegevens en de iris bon is voor jou. Stuur hem na de kerst op.

Iedereen: erg bedankt. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jos,

Erg fijn dat je "Black Soul" ook mooi vind :D , mijn CJ wordt blauw dus zelf zal ik 'm niet gebruiken.

Wat betreft die Irisbon....ik stel voor om die te doneren aan de "pechvogel van de maand" en dat is wat mij betreft Martijnski met z'n vastgelopen motor in z'n XJ. Kan ie er een lekker biertje van kopen voor diegenen die hem zo geweldig helpen om z'n XJ weer aan de praat te krijgen.

Ik ben nog steeds erg onder de indruk van de hulpvaardigheid die er leeft onder de Jeepers, iedereen op z'n eigen manier.

geweldig hoor!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
wat mij bwtreft prima :rolleyes: Over hulpvaardigheid gesproken. Deze gedachte gaat veel verder dan de kerstgedachte. Dus Martijnski: je hoort het. Ik wacht op je reaktie.

Shark: fijne kerstdagen :thumbsup:

Jos,

Na het lezen van het hele verhaal over Martijnski ben ik benieuwd of hij op jouw aanbod wel nog gereageerd heeft.

Eerlijk gezegd hoop ik van niet, ik vind het echt niet te geloven dat iemand zo om kan gaan met mensen die hem juist willen helpen.

Groetjes,

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, nooit meer wat van gehoord.

En als ik het verhaal lees, dan ben ik daar ook blij om.

Nou staat zo'n cadeau bon in geen verhouding tot wat een aantal op dit forum voor hem hebben gedaan maar het blijft een kl*testreek..

Ben zeer benieuwd naar zijn verhaal..

Enne, de cadeaubon gaat dus nu jouw kant op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is me helemaal niet om die kadobon te doen......

Wat een klote streek voor al diegene hun energie erin gestoken hebben om hem weer op weg te helpen!

Weet ik en daar ga ik ook niet van uit, maar ik had een cadeaubon beloofd aan degene die een leuke naam verzon voor mijn Jeep.

En beloof is beloofd.

Helaas krijgt het allemaal een beetje een vieze smaak door tussenkomst van iemand met minder goede bedoelingen.

Jammer..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...