Spring naar bijdragen

De Moddereters


Wrangler89
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

En je vergeet (als we dan toch aan t bruinwerken zijn... ph34r.gif ) de admin's/opstarters van dit forum. Zij hebben de nek uitgestoken en investeren nog steeds eigen geld en tijd in dit medium.

Vooral dat geld gedeelte zou ik graag anders zien, en dat dit gedragen zou worden door de mensen die van dit forum vooral profiteren: de (junior) members.

Even serieus: zowel op het motor-forum, als op het forum van de Ducati Club Nederland, is het mogelijk vrijwillig een donatie te doen. Geen streef- of richtbedrag, geen verplichting etc. Van de gelden wordt de benodigde hardware aangeschaft. Als tegenprestatie krijg je een extra vermelding bij je avatar; zoiets dus:

donateur2005.gif

en

donatie_2006.gif

Misschien een ideetje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me ook voorstellen dat er voor een "verplichte" bijdrage, meer mogelijk is voor de members die dat commitment aangaan (fot-opslag, meer gegevens etc etc)

Dan kun je tenminste ook de inkomsten kant redelijk plannen.

De "standaard-members" kunnen dan nog bijv. beperkt posten en lezen.

Ik rakel deze discussie nog maar eens op (na teveel off topic gez### wink.gif )

Er zijn nu te vaak gevallen van; paar postjes, verkopen wat je verkopen wilt en wegwezen, of probleem oplossen en er word noit meer wat vernomen.

Zou de cijfers wel eens willen zien van actieve (meerdere of mindere mate) gebruikers.

Daarnaast (zoals 20 berichtjes terug al geschreven), vind ik het niet juist dat de investeringen in dit (ongesponsorde) forum van een paar mensen moet komen, en dat de overgrote meerderheid uitsluitend "profiteert".

Dat was mijn oorspronkelijke insteek...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zoiets zit al een tijdje in de pen......

zijn hele vergaderingen over gehouden hoe en wat wink.gif en zoals ejg al zeeg de stickers was de eerste zet, om wat inkomsten te genereren (kep net nieuwe zending binnen, nu ook in de kleur zwart, alleen klein 30cm)

wordt vervolgt dus

Niet over lullen...Actie!! wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gevaar met die financiele kant is dat je aspirant leden mischien wegjaagt voor ze komen kijken....

Ik denk dat je inkomen het beste kunt halen uit inderdaad stickers,bodywarmers,petjes,dat soort spul.....

Op die manier blijft de keus vrij en jaag je niemand op stang....bovendien zijn we met meer dan genoeg ''vaste'' leden om de kosten moeiteloos te kunnen dekken met wat merchandise smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog een heel ander idee...

Maar dat heet geen jeepclub, of jeepforum.

Zeker is wel dat het een top idee is.....

Voor ieder 1 een stuk.....

Kost geld maar is ook echt een top idee....

Maar deze moddereters..toppie voor jullie werk...

p.s. mijn idee!!!!!

Blijft geheim.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gevaar met die financiele kant is dat je aspirant leden mischien wegjaagt voor ze komen kijken....

Ik denk dat je inkomen het beste kunt halen uit inderdaad stickers,bodywarmers,petjes,dat soort spul.....

Op die manier blijft de keus vrij en jaag je niemand op stang....bovendien zijn we met meer dan genoeg ''vaste'' leden om de kosten moeiteloos te kunnen dekken met wat merchandise smile.gif

Goed idee ! en leuk...

mare, dan zadel je weer iemand op met het oganiseren hiervan, en de administratie hiervan.

Denk als er een vrijwillege bedrage (donatie) wordt gevraagd, dat het voor de meeste vaste bezoeker ook geen probleem is.

Stel dat iedereen tussen de 5 en 10 euro doneert, dan komt het forum en de "eigenaar" al een heel end.

Wat mij betreft wordt het rek.nr. geplaatst in een apart donatie topic. (en dan wel die van MAV tongue.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge , ik heb wel wat losgemaakt. ohmy.gif Maar dat hindert niks natuurlijk.

Een vaste bijdrage als een soort van lidmaatschap is niet zo gek, je zou er van alles van kunnen doen.

Darkwolf zegt nu wel dat je er aspirant-leden mee weg kunt jagen , maar dat weet ik nog zo net niet.

Je zou bijvoorbeeld een "proefabbonnement" van een maand of zo kunnen instellen, met beperkte rechten (geen toegang tot sectoren als TeKoop enzo om gratis adverteren tegen te gaan).

Diegenen die echt wat met Jeep hebben blijven wel , en degenen die na die maand afhaken kun je ook niet echt serieus nemen.

Ook tarieven voor "Te Koop boven een bepaald bedrag" zijn mogelijk.

En natuurlijk merchandise , en wat dat betreft zouden we een poll kunnen houden om te zien wat de leden zouden willen hebben.

Dan kun je bij voldoende belangstelling goedkoop inkopen en een marge erbovenop doen toekomen aan het forum. (niet zoveel dat bepaalde mensen straks opeens in ZEER vette Jeeps gaan rondrijden natuurlijk biggrin.gif .

Zo , al weer heel wat gespuid. Wie volgt? tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge , ik heb wel wat losgemaakt. ohmy.gif Maar dat hindert niks natuurlijk.

Een vaste bijdrage als een soort van lidmaatschap is niet zo gek, je zou er van alles van kunnen doen.

Darkwolf zegt nu wel dat je er aspirant-leden mee weg kunt jagen , maar dat weet ik nog zo net niet.

Je zou bijvoorbeeld een "proefabbonnement" van een maand of zo kunnen instellen, met beperkte rechten (geen toegang tot sectoren als TeKoop enzo om gratis adverteren tegen te gaan).

Diegenen die echt wat met Jeep hebben blijven wel , en degenen die na die maand afhaken kun je ook niet echt serieus nemen.

Ook tarieven voor "Te Koop boven een bepaald bedrag" zijn mogelijk.

En natuurlijk merchandise , en wat dat betreft zouden we een poll kunnen houden om te zien wat de leden zouden willen hebben.

Dan kun je bij voldoende belangstelling goedkoop inkopen en een marge erbovenop doen toekomen aan het forum. (niet zoveel dat bepaalde mensen straks opeens in ZEER vette Jeeps gaan rondrijden natuurlijk biggrin.gif .

Zo , al weer heel wat gespuid. Wie volgt? tongue.gif

hmmm, je zit zeker op werk te wachten ?

Zijn allemaal handelingen die je moet bijhouden....en moet invoeren

Probeer maar eens eerst die vrijwillige donatie, denk dat het je verbaasd.

ps verwacht eigenlijk ook nog een reactie van de web"master" himself wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...