Spring naar bijdragen

Wagoneer


KREG NAH TIETUH
 Share

Recommended Posts

Meteen weer verkopen he Boris biggrin.gifbiggrin.gif

Maar ik heb er ook een uit 77 en hij bevalt prima. Ik wil er nog wel een keer een nieuwer interieur in maar dat kan altijd nog.

Voorlopig eerst maar eens rijden.

Brigitte vind het niets om er in te rijden, die kan maar niet wennen aan het directe sturen van zo'n amerikaan en slingerd dus over de weg blink.gifblink.gif

Groeten Bas

Vind je 't gek, ik heb nog nooit een auto gehad waar een dergelijke luxe als stuurbekrachtiging in zat huh.gif Als je die er nu uit kunt halen is het net of ik in een van mijn oude tractortjes rijd en kan ik het stuur recht houden wink.gif

Groetjes Brigitte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Krijg noa tietuhh

Op jou wagoneer passen volgens mij onderdelen van 72 t/m 79 das hetzelfde model.

Verder passen ook zeer veel onderdelen van alle wagoneers die er zijn gemaakt, er is erg weinig aan veranderd in de loop der jaren.

Ligt er een beetje aan wat je allemaal nodig hebt.

groeten Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Krijg noa tietuhh

Op jou wagoneer passen volgens mij onderdelen van 72 t/m 79 das hetzelfde model.

Verder passen ook zeer veel onderdelen van alle wagoneers die er zijn gemaakt, er is erg weinig aan veranderd in de loop der jaren.

Ligt er een beetje aan wat je allemaal nodig hebt.

groeten Bas

Bas heb je toevallig ook de motor , en mechaniek over van het elec. achter-raam , die heb ik nl. nog niet reserve liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bas heb je toevallig ook de motor , en mechaniek over van het elec. achter-raam , die heb ik nl. nog niet reserve liggen.

Bij mijn idem , ik heb zo'n 15 curver-kraten vol met onderdelen , en doe ook niet zomaar iets weg.

Maar als je de wagoneer opruimt , bewaar dan het mechaniek voor me (en denk aan mij)

Het is voor mij ook maar voor reserve.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Krijg noa tietuhh

Op jou wagoneer passen volgens mij onderdelen van 72 t/m 79 das hetzelfde model.

Verder passen ook zeer veel onderdelen van alle wagoneers die er zijn gemaakt, er is erg weinig aan veranderd in de loop der jaren.

Ligt er een beetje aan wat je allemaal nodig hebt.

groeten Bas

He Bas smile.gif

Zoek naar een stuur en een rechter achterlicht wink.gif

Dit zijn het voornaamste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Past een stuur van een cherokee ook in een wagoneer ??

Wat moet dat stuur kosten Boris, heb er nu zo'n plastice inzitten en das smorgens eg koud (en erg lang koud) laugh.giflaugh.gif

Groeten Bas

He Bas smile.gif

Zoek naar een stuur en een rechter achterlicht wink.gif

Dit zijn het voornaamste

Ik houd de auto (in onderdelen) liever helemaal compleet, met oog op de eventuele verkoop van de gehele auto.

Deze is ook uit 82 of 82 en weet dus ook niet of die passen.

Ik wil dat interieur overzetten in de mijne, kleur is mooier en alles is elektrisch wat ik nu niet heb.

Groeten Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...