Spring naar bijdragen

12 Nov.: 10e 4x4 treffen in Isodorushoeve


87wrangler
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

gaat um voor mij niet worden sad.gif ik heb gister effe gekeken maar ik vindt 230 km een beetje te veel van het goede mad.gif

ik woon ook op de verkeerde plek in de winter

Jammer Menno...Vond het ook al errug dapper van je....

zal ik of zal ik niet. unsure.gif

hij doet t

-wel

-niet

-wel

-niet

-wel

-niet

-wel

-.....

geen knoopjes meer, ff een bloem pakken... laugh.gif

Zou onwijs leuk zijn als jullie er ook bij zijn Maurice, maar kijk in godsnaam goed of het allemaal met je werk te verantwoorden is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorlopig afgelopen nacht flink "het haasje" geweest ( van 0:45 tot 4:45 op pad geweest) en vanmorgen om 8:30 alweer!!! (15:00 weer thuis sad.gif )

M'n collega, die eigenlijk diest heeft, geeft "niet thuis"... Dus heb ik nog geen idee wat er gaat gebeuren!

Ik BAAL hier dan ook vreselijk van!!!! mad.gif

( iemand nog een leuke Job in de aanbieding???) wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben vanmiddag even langs de baan gereden. Het zag er goed uit maar wel behoorlijk nat. Op enkele plaatsen lag er een dikke laag modder. smile.gif Laarzen zijn geen overbodige luxe biggrin.gif Waterbak was weer vol dus de liefhebbers kunnen weer "zwemmen". Ze waren nog bezig met het prepareren van de baan en de proeven, dus daar kan ik nog niet veel van zeggen.

Voor de kijkers, de wandelpaden waren goed te belopen.

Hopelijk tot morgen.

Jeep7

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorlopig afgelopen nacht flink "het haasje" geweest ( van 0:45 tot 4:45 op pad geweest) en vanmorgen om 8:30 alweer!!! (15:00 weer thuis sad.gif )

M'n collega, die eigenlijk diest heeft, geeft "niet thuis"... Dus heb ik nog geen idee wat er gaat gebeuren!

Ik BAAL hier dan ook vreselijk van!!!! mad.gif

( iemand nog een leuke Job in de aanbieding???) wink.gif

Stuur je cv maar eens....

Maar je krijg geen 4x4 van mij....hi hi

Iedereen veel plezier morgen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag even wezen KIJKEN... sad.gif

Het terrein lag er, ehhh.. vloeibaar bij... huh.gif Wat een modder!! Bah! wink.gif

Wel veel bekenden: Schumer ( ook zonder Jeep dus samen ff rondgelopen ), Broekie, Kollee ( 1 t/m 12 ?), Maurice, Herman, enz...

Ohja... 'k heb ook wat plaatjes geschoten van rondrijdende en geparkeerde Jeep's en enkele andere auto's. ('k zag overigens weinig Jeeps die proeven reden... te zwaar? tongue.gif )

Foto's Isodorushoeve 2006

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...