Spring naar bijdragen

12 Nov.: 10e 4x4 treffen in Isodorushoeve


87wrangler
 Share

Recommended Posts

Vandaag per mail ontvangen::

Beste 4x4-enthousiast,

Als de zomer voorbij is, beginnen de ideeën bij ons weer op te borrelen voor het opkomende 4x4 treffen in St. Isidorushoeve.. Dit jaar gaat het gebeuren op 12 november, en is het de 10e keer dat motorcrosscircuit ´t Kotterbos gevuld gaat worden met offroad voertuigen. We hopen dat jij ook (weer) komt. Dit jaar zijn er wat kleine veranderingen. Zo is er voordat de baan en proeven open gaan een demonstratie van offroad-racing. Om de zuivere baggertijd niet te veel te beinvloeden, begint dit al om 09:30 uur, waarna de baan om 10:15 uur open gaat voor de "langzame" voertuigen. Uiteraard kan je in deze 45 minuten ook inschrijven. Deelname kost 20 euro. Parkeren, kijken en lachen is nog altijd gratis! Dus neem al je vrienden en familie mee! De kantine is ook weer geopend voor een drankje en een hapje, terwijl de Dj zijn plaatjes draait. Alle auto's worden verzocht het terrein uiterlijk om 16 uur te verlaten, en er zal een compressor aanwezig zijn om je banden weer van lucht te voorzien. Kom op tijd, want er is een maximum aantal deelnemers!

Tot ziens op 12 november!

De organisatie.

Voor een indruk ga je naar: http://www.hoeve4x4.tk/

Mailen naar: Hoeve4x4@tele2.nl

Heb je zelf foto's? Stuur ze door!!

Altijd een leuk en redelijk druk bezocht evenement. Gewoon rondjes rijden, met af en toe een bospaadje te afwisseling, of de allerzwaarste modderbak (bah!)trotseren!

Een paar indrukken:

hoeve04%20(33).JPG

hoeve04%20(37).JPG

hoeve04%20(40).JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Had voor de forum crash ook al aangegeven dat ik kom. ph34r.gif

Dit is een leuk evenement voor zowel de beginner als de gevorderde rijder bovendien veel te dichtbij om niet te gaan.

Hopelijk komen er nog veel meer formuleden

Groet,

Jeep7

Das mooi jeep7! Zijn we iig met 2...die met Jeep komen dan he...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schreef niet dat ik zonder Jeep kom... beter lezen Ab wink.gif

Pff...ok Rob....wat jij wil....

Gisteravond heeft er 1 me ook al helemaal zitten doorzagen over een paar schoenen die...nahja, laat maar...

Maar als je je Jeep toch meeneemt..... smile.gif

Ik zal er best zijn... maar niet met mijn Jeep.... smile.gif

Nu ik het nog eens lees beste Rob....... tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...