Spring naar bijdragen

Verkiezingen....


87wrangler
 Share

2e kamerverkiezingen 2006  

  1. 1. 2e kamerverkiezingen 2006

    • Lijsttrekker
    • Ander lid op de kieslijst


Recommended Posts

Volgende maand naar de stembus.... De partijen weten van gekkigheid niet wat te doen... ( er is zelfs al een FemFem voor op je TomTom te downloaden.. blink.gif )

Wat stem jij (als je het al weet?? )

( Als je niet post, maar alleen de poll invult, krijgen we toch een leuke indruk van het Jeep-stemgedrag en hoef je je niet bekend te maken! wink.gif )

Let op... op alle 3 de vragen moet geantwoordt worden.... ( kud forumsoftware tongue.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wss VVD, omdat je als (kleinere) ondernemer nauwelijks anders kunt...

Twijfel nog wel over Christen Unie/Andre Rouvoet, hoewel ik in het geheel niet religieus ben.

Verstandige vent, heldere opvattingen en kan mee helpen voorkomen dat er een (te) links kabinet komt. Maar heeft ook wat opvattingen die de mijne niet zijn, maar dat heeft nagenoeg iedere partij...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1NL staat er niet bij.

Stem meer dan 35 jaar VVD, maar overweeg nu toch op Pastoors te gaan stemmen. dry.gif

Heeft met Leefbaar Rotterdam de stad voor een groot deel weer leefbaar gemaakt.

Alstublieft geen links kabinet, dan kunnen we ons 4x4 autootje ook wel op onze buik schrijven mad.gif

wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Femke vind ik een aardig mens, Wouter zou ik goed een kaartje mee kunnen leggen en Marijnissen is vast een aardige discussie partner.

Maar als die gasten aan de macht komen ben ik bang dat mijn/onze hobby vergane glory zal zijn, dat er weer grif geld wordt uitgedeeld aan mensen die ik dagelijks zie en verder niks te doen hebben als een krantje kopen en wachten tot de slijterij opengaat.

Er is, sinds D66 is gaan prudsen, geen partiij die mij vertegenwoordigd.. maar ik wil geen links kabinet.

VVD gaat het worden.. Rouvoet is idd een heldere kerel, maar zijn achterban is volgens mij een beetje 'vreemd'? wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dry.gif ik behoor nog tot de groep twijfelaars. De gezetelde politiek spreekt mij al lange tijd niet meer aan. Volgens mij zijn ze het contact met de kiezer al kwijt. Ze hebben ons tijdens verkiezingen hard nodig en als de keuzes zijn gemaakt, dan vergeten ze ons.

tevens is het zo: of je nu door de kat of de hond gebeten wordt, je wordt gebeten.

Aan de andere kant is het zo, dat als je niet stemt oefen je ook geen invloed uit. Je hebt dan geen recht van spreken. Kortom: ik laat me graag informeren en bepaal mijn keuzes dan wel. Elke partij heeft zaken die me aanspreken en ook weer niet.

miksschien is de partij voor de dieren een goed alternatief. Komt in ieder geval een bepaalde groep aan zijn trekken. En laten we eerlijk zijn: er zijn soms beestachtige mensen bezig.

groeten,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...