Spring naar bijdragen

stuurwiel trekker


rickyj
 Share

Recommended Posts

Ik heb m'n stuur er altijd nog zonder trekker af kunnen krijgen... Gewoon moer los en een beetje "wiebelend" (hard) trekken!!! Ohja... Haal de moer er niet helemaal af... zorg dat het stuur los kan komen maar niet van de as schiet! ( anders lig je met stuur en al op de achterbank tongue.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb m'n stuur er altijd nog zonder trekker af kunnen krijgen... Gewoon moer los en een beetje "wiebelend" (hard) trekken!!! Ohja... Haal de moer er niet helemaal af... zorg dat het stuur los kan komen maar niet van de as schiet! ( anders lig je met stuur en al op de achterbank tongue.gif )

Ik heb er wel 1 , maar woon in Waalwijk

(ik kan hem mee naar Jeep-camp nemen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gr$%@#....heb lopen wiebelen en trekken, maar helaas stuur niet los gekregen mad.gif

Boris ik heb jouw een pb gestuurd.

Ik kreeg hem er eerst ook niet af met wiebelen. Wat bij mij goed hielp was de moer er op een slag na weer opdraaien en dan gewoon een paar dagen rijden. Daarna voelde ik ineens dat hij los zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg hem er eerst ook niet af met wiebelen. Wat bij mij goed hielp was de moer er op een slag na weer opdraaien en dan gewoon een paar dagen rijden. Daarna voelde ik ineens dat hij los zat.

Owh vandaar dat er bij "(Nog) Geen Jeep" meer staat. laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg hem er eerst ook niet af met wiebelen. Wat bij mij goed hielp was de moer er op een slag na weer opdraaien en dan gewoon een paar dagen rijden. Daarna voelde ik ineens dat hij los zat.

had onze harry ook even gebeld is altijd uit op een groot ongeluk heeft ie nog nooit gezien

maar moer los draaien een paar gangen erop laten zitten knieen onder het stuur en in het midden met een hamer erop slaan

wel een blok hout of een koperen staaf ertusen doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...