Nitro71
Forum member-
Aantal bijdragen
41 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
Over Nitro71
- Verjaardag 13/01/1971
Nitro71's Achievements
Newbie (1/14)
0
Waardering in de gemeenschap
-
Ik weet niet of dat te grootschalig is. Wellicht in dit geval wel maar het feit is wel dat onze hobbies op dit moment veelal vanuit Europa of vanuit de landelijke overheid wordt tegengewerkt. Op den duur zul je toch met een grootschalige organisatie als de KNMV moeten gaan werken. Nu weet ik ook wel dat die ook niet heilig zijn maar in ieder geval zijn die een gesprekspartner en dat is iets wat jij en ik niet zo snel zal lukken. Je zult zeker niet de eerste zijn die met een lokaal initiatief wat probeert te doen aan het verdwijnen van de mogelijkheid om onze hobby uit te oefenen. Als je er aan wilt gaan staan dan heb je mijn zegen en eventueel ook nog mijn financiele steun maar ik denk dat het er vooral op neerkomt dat je jarenlang 90% van je vrije tijd in iets gaat steken wat achteraf een nogal ondankbare taak zal blijken te zijn.
-
Dat is inderdaad wel het belangrijkst. Als mensen een halve boom doorzagen met een lier dan ben je inderdaad slecht bezig.
-
Als het de motorcrossers met de KNMV voorop al niet lukt dan zul je als 4x4 rijder denk ik niet veel kunnen uitrichten. Wat je nodig hebt is een grote door de overheid als gesprekspartner geaccepteerde organisatie als b.v. de KNMV voor motorrijders die eindeloos voor je kan gaan lobbyen.
-
Ach ja... you win some, you lose some. Op andere terreinen zijn het weer andere groepen die er niet meer mogen komen en zijn 4x4's juist nog wel welkom (Havelte b.v.). Op den duur mag niemand meer ergens rijden behalve de boswachter met zijn 4x4 of of zijn enduro motor.
-
Bij een Wrangler zitten ze er op omdat het ietsje veiliger is als je over de kop gaat.
-
Ik kreeg hem er eerst ook niet af met wiebelen. Wat bij mij goed hielp was de moer er op een slag na weer opdraaien en dan gewoon een paar dagen rijden. Daarna voelde ik ineens dat hij los zat.
-
Getik in de motor en tempratuur
topic reageerde op een sunchaser van Nitro71 in YJ (Wrangler) Technisch Forum
Bij mij vroeg hij 35 euro voor een tweedehands contactslot. Even later kwam ik er achter dat een nieuwe minder kost. -
Mooi dat het forum er weer is. Erg vervelend dat je er op zo'n moment moet achterkomen dat zo'n hoster geen knip voor de neus waard is. Als de mate van service een maatstaaf is voor de prijs dan zouden deze gasten je moeten betalen als ze je site willen hosten.
-
Een gebrek aan leden en topics
-
Ik herinner me nu net dat volgens het kenteken de auto uit 84 is en niet 85, zoals in de advertentie staat. Omkeuren naar geel is trouwens niet echt een optie tenzij je meteen de gasinstallatie ook verwijderd. Ik geloof niet dat er nog een bankje in past. Maar ik heb besloten om hem maar niet te kopen. Er zitten mij toch iets te veel mitsen en maaren aan. Jammer.. Voor de rest wel een hele mooie en volgens mij ook goede auto. Naja... wellicht is het wat voor iemand anders hier op het forum.
-
Juist! Ik had ze net een mailtje gestuurd
-
Ik heb in 2 4.0 HO's gereden (injectie etc). Ik dacht eerst serieus dat het de auto was maar de tweede was exact hetzelfde. Die 10 seconden.. is dat met 33's en standaard diff?
-
Kan dat dan zomaar? Hoe gaat dat in zijn werk?
-
Beide en daarbij wil ik best wat consessies aan comfort etc maken. Ik hoef er niet dagelijks mee naar het werk ofzo. Dat geloof ik maar het ding waar ik vorige week in reed had naast veel pk's ook bere veel koppel in de lagere regionen. Ik weet zeker dat hij ook een stuk meer koppel had en hij liep onderin ook een stuk soepeler. Je maakt mij niet wijs dat dat slechter in het terrein zal zijn. Langzaamaan begin ik een beetje te beseffen dat de Jeep die ik zoek niet kant en klaar rond rijdt (of althans niet te koop op dit moment). Ik ben stilaan al aan het nadenken geslagen over of ik zin heb om zelf b.v. een lijn-6 naar V8 conversie te doen. Het mooiste lijkt me dan om een midden jaren 90 V8 blok te nemen met in ieder geval injectie. Iets van een LT1 blok uit een Camaro of zoiets dergelijks.
-
Ik kan me nou vergissen maar ik dacht dat ik toch echt een bekrachtiger zag zitten Maar met een bekrachtiger remt hij natuurlijk ook niks beter dan zonder. De maximale remvertraging verandert daar niet door. Je hoeft alleen iets minder hard te trappen maar dat vind ik niet zo'n probleem.