Spring naar bijdragen

Muggen


dezperado
 Share

Recommended Posts

Waarom koop je geen Deet.. smeer je in en de hele dag geen last. (vòòraf ja.. smile.gif )

Zelf zweer ik ook altijd bij Deet. Bij ons aan boord smeren we ons ook altijd in als we in de muggen risicogebieden komen (Maleisie, Indonesie, etc). Ik heb het even aan mijn vrouw gevraagd (is doktersassistente) en je zou Methol gel (geen poeder) kunnen gebruiken. Dit helpt ook altijd. Mocht de jeuk echt te erg worden dan kan je het ook nog met een coldpack koelen. Dat helpt ook enorm. Als je er altijd veel last van hebt (en zo te zien is dat het het geval) dan zou je misschien een verhoogde gevoeligheid voor muggenbeten hebben. Dan is een bezoekje aan de huisarts misschien het overdenken waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja vooraf weet ik Ik ga al jaren naar Italie Lago Maggiore en daar is het helemaal een ramp

Dus s'avonds langebroek aan en smeren. Maar die krengen pakken me hier thuis. en die jeuk wordt ik gek van. Heb nu een of andere chinese olie geprobeerd en moet zeggen het wordt minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

allebei mn grote tenen geraakt met een vuistje maar het jeukt nog steeds

azijn had ik al grprobeert hen in de ziekenhuis apotheek prok weg gekocht nou mn kl.. maar de prik is niet weg.

Klote man dat de prik niet weg is. Maar de jeuk wel??? ph34r.gif

Zo niet........ Tis best een heftige oplossing maar 99% kans dat de bult weg is mits je het goed doet. wink.gif

4-scalpel-handle.jpg

Hihi staat er dus al bij..............

amputeren dan maar

da bedoel ik................ smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klote man dat de prik niet weg is. Maar de jeuk wel??? ph34r.gif

Zo niet........ Tis best een heftige oplossing maar 99% kans dat de bult weg is mits je het goed doet. wink.gif

4-scalpel-handle.jpg

Hihi staat er dus al bij..............

da bedoel ik................ smile.gif

Wil je niet zo rigoreus te werk gaan, dan moet je schuurpapier 500 gebruiken. Net zolang schuren totdat je "blank" vlees ziet. En daarna in de primeur. 2 uur wachten.... vleeskleur spuiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

had ik beter in ff serieus kunnen zetten hehehe Kom er nu achter dat mn jeuk wel meevalt want merendeel hier

lijkt last te hebben van hersenbeschadigingen en daar kun je niet bij Oma voor terecht.

Ik krab gewoon door rolleyes.gif want het jeukt nog steeds

zijn het wel muggen waar je last van hebt? anders kan ik je frontline aanraden, helpt bij mijn honden in elk geval altijd goed tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...