Spring naar bijdragen

Muggen


dezperado
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Dez, hebt je dit al gelezen?

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4727099...ggen_onzin.html

Zelf gebruik ik tandpasta op de jeukbulten en dat trekt de jeuk heel snel weg. Hebt dit bij mijn kinderen gedaan want anders krabben ze de boel open en houden ze een litteken van over. Tandpasta werkt echt! voor degenen die geen tandpasta gebruiken, KUKIDENT werkt niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27601-1-groot.jpg

Sinds lange tijd had ik ook weer last van die vervelende muggies...

Ik moet zeggen, het werkt redelijk....

ja helemaal gelijk Bumper Ik kocht hetzelfde in een ziekenhuis apotheek Je moet het wel steeds weer aanbrengen maar geeft me inderdaad verlichting. Gebruik ook Nestosyl

Ben trouwens sinds begin van mn klaagzang niet meer gestoken.

Als ik ergens heen ga waar we buiten zitten in korte broek dan spuit ik me vantevoren in zodat ze me niet kunnen ruiken.

betreft het verhaal over zweetvoeten zou het helpen om een stukje verder een paar stukje kaas neer te leggen ???

Bacteriën zetten het zweet om in stoffen die naar kaas ruiken. Het is deze lucht die muggen aantrekt.â€

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik ergens heen ga waar we buiten zitten in korte broek dan spuit ik me vantevoren in zodat ze me niet kunnen ruiken.

betreft het verhaal over zweetvoeten zou het helpen om een stukje verder een paar stukje kaas neer te leggen ???

Bacteriën zetten het zweet om in stoffen die naar kaas ruiken. Het is deze lucht die muggen aantrekt.â€

Ergens een stukje kaas neer leggen vraagt weer om andere problemen. Dan krijgt je last van muizen/ratten. Dat is een veel grotere probleem. Een schaaltje met bloed ergens neer zetten is misschien een betere optie. Dat wordt weer naar de bloedbank toe vragen om afgekeurde bloed. En meneer waar hebt u dat voor nodig?!....Zie daar maar uit te lullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...