Spring naar bijdragen

Wat voor weer is het bij jou???


87wrangler
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

k weerkep nu net vakantie in eigen land... regen...

en bedankt he!

nu niet meer klagen over te warm en droog dry.gif daar weet ik wel wat op smile.gif

ga nu ff in een hoekje huile....

gr en tot over 2 weken!!!!! :bye2: :bye2: :bye2:

ps: zo zielig is et ook weer niet, ik ben toch lekker vrij en vaar lekkr door het hele landje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Het regent hier de hele dag al pijpenst.. mad.gif ......, kan dus ook geen hol aan het Jeepie doen behalve zien vanuit het raam dat hij gewassen wordt..... laugh.gif Ik ga het maar combineren met een waterproef ( had een lkkage via de knipperlichtjes en heb ze afgekit. wacko.gif ....als ze dit redden dan redden ze elk weer........wat een natte pl***iszooi !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook dat laugh.gifrolleyes.gif maar het begint hier nu net 5 minuten geleden pas te regenen wink.gif datheb je he als je op een eiland woont rolleyes.gif

Ik woon ook op een eiland ( als je de algerabrug meetelt.. dry.gif ..) , maar hier is het waterpeil al net zo hoog als in de Holandse IJssel.......ga maar vast sparen voor een boot wink.gif

Zit morgen weer boven in Noord Holland.....daar was het vrijdag al hoog water , wil niet weten hoe het er nu is**blub**

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...