Spring naar bijdragen

Wat voor weer is het bij jou???


87wrangler
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

cool.gif --><div class='quotetop'>QUOTE(Ollie B @ Jul 6 2006, 22:09 ) </div><div class='quotemain'>

F...cking hot en zweterig, met hier en daar een donderklap en forse druppels. Echt afkoelen doet ut niet.

Sow, back on track???

Hier net een enorme bui, heerlijk!!! Parasols en tafels ook lekker schoon gespoeld! Morgen ff drijfnat naar Ochten brengen smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Tis hier nu heerlijk, ga zo t gras ff maaien en nog ff wat aan de jeep doen (uitlaatje er af of zo...)

Uitlaat!?! ph34r.gif

Dat &!^*%^! ding zal me nog een tijdje bijblijven! Om on topic te blijven: heb dat ding afgelopen weekend dus in de gloeiende hitte vervangen..... En wat zegt Astrid: klinkt leuk, maar je ziet er toch niks van.

Meiden .... dry.gif

Ronald

PS. al typende is Desmond bezig de velletjes van mijn rug te pulleken. Blij toe als we in Schotland zitten.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Temperatuur kantoor 31 graden, buiten in de zon 39 graden. Waar in zuid Nederland, tja ik zeg altijd in het zonnige Zuiden. Zover geen geklaag, maar:

Wij hebben een koeling van 160m2 welke de lucht tussen de 2 en 4 graden tracht te houden.

Zonder jullie al te technisch te vermoeien om koele lucht te generen ontstaat er 2 keer zoveel warmte. Aldus wat doe ik nu om onze luchtgekoelde koelinstallatie (dus met radiator) te helpen? Juist het expansievat voortdurend koelen met de tuinslang. Sorry voor deze waterverkwisting maar nood breekt wet.

Vanmorgen leek het een slimme oplossing enkel het leidingwater met een aanvangstemperatuur aan het tappunt van 21 graden komt momenteel met een temperatuur van 46 graden uit einde van de slang.

Tja, voor die paar dagen ga ik de slang echt niet ingraven….

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...