Spring naar bijdragen

Wat voor weer is het bij jou???


87wrangler
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Nu is het nog lekker... zal vandaag wel warm worden.

Dus rustig aan vandaag :).

Wordt echt wat frisser in de loop van de dag, wij hebben hier in Utrecht de eerste regendruppels (als voor proefje denk ik) al gehad....

Vond het wel dapper om vanmorgen vrolijk in de open YJ te stappen, wetende van het opkomende hoosweer en géén top mee te nemen :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het wel dapper om vanmorgen vrolijk in de open YJ te stappen, wetende van het opkomende hoosweer en géén top mee te nemen :)

Zolang je blijft rijden, valt het wel mee. Dus bij file de berm in :yes:

Hou er wel rekening mee dat de druppels op de binnenzijde van de voorruit slaan.

P.s. Ik heb WEL de bikini en de duster meegenomen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zolang je blijft rijden, valt het wel mee. Dus bij file de berm in :yes:

Hou er wel rekening mee dat de druppels op de binnenzijde van de voorruit slaan.

P.s. Ik heb WEL de bikini en de duster meegenomen :)

Jullie zijn echte bikkels...mijn YJ staat bij garage, topless en doorless voor APK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de liefhebbers:

http://www.nu.nl/algemeen/2064636/weeralarm-wegens-zeer-zware-windstoten.html

Misschien had ik toch beter de Volvo meegenomen :yes:

Weeralarm wegens zeer zware windstoten

Uitgegeven:20 augustus 2009 08:50Laatst gewijzigd:20 augustus 2009 10:39

AMSTERDAM - Het KNMI heeft donderdag een weeralarm afgekondigd wegens zeer zware windstoten die snelheden kunnen bereiken tot 110 kilometer per uur. De windstoten gaan gepaard met onweersbuien die vanaf 13.00 vanuit het zuidwesten ons land binnentrekken.

m1dz23xafsuz.jpg © NU.nl/Els Bax

Ook verwacht het instituut plaatselijk veel neerslag waaronder hagel.

Volgens het weerinstituut kunnen de buien zich razendsnel ontwikkelen. Ze verplaatsen zich richting het noordoosten en bereiken naar verwachting aan het einde van de middag het noordoosten van het land. Mogelijk leidt het noodweer tot grote schade, aldus het KNMI.

Het KNMI heeft voor donderdag ook hitte voorspeld, met temperaturen die in het oosten kunnen oplopen tot 35 graden. Volgens een woordvoerder van het weerinstituut kan de temperatuur in anderhalf uur tijd van 32 naar 19 graden dalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik de 3-uurs beta-voorspelling van buienradar bekijk,

is er tot 16:00 helemaal niets aan de hand.

Behalve dan wat kleine buitjes in NH.

Was ophet nieuws:de buien komen het land niet binnendrijven maar ontstaan plotseling.

Dus weinig te voorspellen; kunnen zomaar boven

Klundert ontstaan en dan naar het mooie Doornenburg komen....dat ze daar blijven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was ophet nieuws:de buien komen het land niet binnendrijven maar ontstaan plotseling.

Dus weinig te voorspellen; kunnen zomaar boven

Klundert ontstaan en dan naar het mooie Doornenburg komen....dat ze daar blijven!

Als ze maar ten zuiden van de A15 blijven, vind ik het best! :lol:

Wellicht vanavond gelegenheid voor een nieuw topic:

'Hoe nat ben je vandaag geregend in je open Jeep?'

bewerkt door Raven
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier in de Hoeksche Waard nu 30,4 graden en soms wat kleine windvlaagjes. Het trekt wel een beetje dicht.

Op de europese buienradar zie ik op de Noordzee heel snel kleine felle buien ontstaan en ook weer verdwijnen.

In het noordwesten van Frankrijk ontstaat er ook genoeg wat niet zo snel lijkt te verdwijnen en deze kant op komt.

Ben benieuwd of het door gaat zetten.

:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...