Spring naar bijdragen

Zondag 28 Mei Jeep®Academy


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

zo ben weer schoon , m'n auto is redelijk schoon en m'n koffiezetapparaten ook weer bedrijfs klaar zodat ik morgen een bakkie kan maken. Was erg leuk. Schade viel mee . Fenderflare links los en allebei mn nummerplaten eraf. Blijdat er een gevonden is en de andere hing nog aan een boutje en was een beetje verfrommeld.

Gaan we van de week in orde maken voor Ballenstedt.

De fotoos gebrand en naar Stef gebracht maar die was nog niet thuis dus die komen morgen op de JCN site. Hier vast een voor proefje.

Geiten en Jeeps in Wamel

oh en die krat bier die ik verloor aan Jos met een weddenschap omdat ik dacht dat Hendrik niet door die sloot kwam heb ik al effe in het cafe hier gehaald en afgeleverd. Dus schuld afgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou toch niet zo achter in gaan staan... no.gif

Als het mis gaat....dan gaat het ook echt heel erg mis.

Mag dit dan van de begeleiders die erbij zijn van de Jeepclub. blink.gif

Nâh, ze kappen ook bomen om midden in t bos dus..... ph34r.gifwacko.gif

Yep, ik ben het ook vergeten ph34r.gif .

Herkansing 11 juni in Veldhoven? cool.gif

V.

Kmoet t nu Pullie nog zien uit te leggen cry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou toch niet zo achter in gaan staan... no.gif

Als het mis gaat....dan gaat het ook echt heel erg mis.

Mag dit dan van de begeleiders die erbij zijn van de Jeepclub. blink.gif

Nee. Absoluut helemaal nooit!

Ik zie ook 123 geen marchal erbij staan, anders was dit zo niet doorgegaan.

Een aantal van ons hebben dit (bijna) serieus fout zien gaan in Duitsland vorig jaar en ik verzeker je dat dat geen prettig gezicht was... sad.gif

Wat ik daarmee wil zeggen is dat dit soort onnadenkend gedrag bovenaan het lijstje van de marchals staat.

Fijn dat dit filmpje er is... worden we weer wakker geschud om de ogen open te houden. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou toch niet zo achter in gaan staan... no.gif

Als het mis gaat....dan gaat het ook echt heel erg mis.

Mag dit dan van de begeleiders die erbij zijn van de Jeepclub. blink.gif

Ik stond daar vlak in de buurt en zag m staan.

Staat natuurlijk vreselijk stoer (cowboys-Jeep-Amerika etc), maar is wel zo vreselijk dom!

1 onverwachte beweging van de wagen en je bent kansloos, en dan is het niet de vraag óf je letsel hebt maar meer wat voor letsel.

Naast de marshalls, moeten we dit ook als leden niet (meer) accepteren. Als het mis gaat, komt er weer een hele rel over off road rijden enz enz. En we hebben recent al 2 van die gevallen gehad (vergelijkbaar gedrag)

Nooit (meer) doen dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nâh, ze kappen ook bomen om midden in t bos dus..... ph34r.gifwacko.gif Kmoet t nu Pullie nog zien uit te leggen cry.gif

Beste forumers,

Wij doen niets zomaar, met de volledige instemming van de boseigenaar mochten wij een aantal bomen kappen om de brug te herstellen, laat daar geen enkel misverstand over zijn, By the book en niets anders !!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste forumers,

Wij doen niets zomaar, met de volledige instemming van de boseigenaar mochten wij een aantal bomen kappen om de brug te herstellen, laat daar geen enkel misverstand over zijn, By the book en niets anders !!!!!!!!!!!!!

Weet ik en zo hoort t ook.

Gaat meer om het kappen van een boom midden in een bos, waar allemaal auto's rijden, mensen en mensjes lopen.

Als die boom iets verkeerd valt, een andere boom raakt die vervolgens enz., krijg je een heel "onverwachts" effect.

Ging me meer om de veiligheid van de rijders/kijkers.

Maar er is niets gebeurd, dus....nahja, laat maar wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...