Spring naar bijdragen

WIE KAN MIJ HELPEN


Ardin
 Share

Recommended Posts

Hallo ,wij zijn op zoek naar een grand wagoneer op internet en nu hebben we er een gevonden die ons wel

aanstaat ,het is er een uit 1975 met het kenteken DL-79-44 ziet er van buiten en van binnen zeer netjes uit,

is er iemand die deze wagoneer kent en ons wat info wiltgeven en wat zijn de ECHTE punten waarop wij moeten letten , door mooie verkoop praatjes kunnen wij wel heen prikken maar op V8 gebied zijn wij echte beginners.

De betreffende Jeep Wagoneer Grand Wagoneer staat bij van Veenhuisen in Putten.

Alvast bedankt , Ardin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok.. van de RDW site:

Kenteken

Voertuigsoort Personenauto

Merk JEEP

Handelsbenaming WAGONEER

Kleur(en) Geel

Brandstof LPG (Liquified Petrol Gas)

Aantal cilinders 8

Cilinderinhoud 0 cm3

Aantal zitplaatsen 0

Aantal staanplaatsen N.v.t.

Massa ledig voertuig 2.016 kg

Maximum massa voertuig 0 kg

Massa rijklaar 0 kg

Laadvermogen N.v.t.

Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:

- ongeremd 0 kg

- geremd 0 kg

- oplegger geremd N.v.t.

- autonoom geremd N.v.t.

- middenas geremd N.v.t.

Datum eerste afgifte Nederland 22 december 1995

Datum eerste toelating 28 februari 1970 (Dit is de datum die aangeeft wanneer het betreffende voertuig voor het eerst is geregistreerd (waar ook ter wereld). Dit wordt voor alle voertuigsoorten geregistreerd.)

Datum aanvang tenaamstelling 27 september 2004

Vervaldatum APK 24 oktober 2006

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ehhh

Originally posted by Ardin+--><div class='quotetop'>QUOTE(Ardin)</div>
het is er een uit 1975

<!--QuoteBegin-Kameel/RDW

Datum eerste toelating 28 februari 1970 (Dit is de datum die aangeeft wanneer het betreffende voertuig voor het eerst is geregistreerd (waar ook ter wereld). Dit wordt voor alle voertuigsoorten geregistreerd.)

Da's een verschil van 5 jaar!!! Goed opletten dus... Laat de verkoper dat maar eens verklaren! blink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ehhh

Da's een verschil van 5 jaar!!! Goed opletten dus... Laat de verkoper dat maar eens verklaren! blink.gif

Die 1970 is het jaar dat het eerste model van dat type op de markt gekomen is, zijn auto is in 1975 gebouwd maar wel van het type wat in 1970 voor het eerst op de weg kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de datum eerste toelating is wanneer de auto voor het eerst op kenteken gezet is..... bij alle kentekens (van de auto's die ik zelf gehad heb) die ik intik is dat zo . Dus deze auto is uit '70 en niet '75.

Even de gegevens van alle auto's die ik heb gehad nagezien en datum eerste toelating is overal gelijk aan het bouwjaar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Datum eerste toelating wordt overgenomen van het originele (buitenlandse) kenteken. Bij een ingevoerde auto is op die manier de ware leeftijd te achterhalen, want de datum afgifte deel 1 is dan dus het moment van invoer. Dat kun je trouwens ook lezen op de site van de RDW:

Originally posted by RDW

Dit is de datum die aangeeft wanneer het betreffende voertuig voor het eerst is geregistreerd (waar ook ter wereld).

Daar komt nog bij dat de Wagoneer er al vanaf 1963 is..... Dat in 1970 pas de eerste geregistreerd zou zijn ( waar ook ter wereld) klopt dus niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KLopt, die quote stond er bij mij ook al. wink.gif

Dus..

Gemaakt in 1970

Ingevoerd in 1995

Huidige eigenaar heeft m sinds 2004...

Dat zou het dan moeten zijn.

Daar komt nog bij dat de Wagoneer er al vanaf 1963 is..... Dat in 1970 pas de eerste geregistreerd zou zijn ( waar ook ter wereld) klopt dus niet...

Kon ook het type zijn.

Maar goed, blijkbaar ben ik niet zo goed in lezen. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...