Spring naar bijdragen

SJ, XJ, KJ?


Tinde
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

allereerst: ik ben een vrouw. En ik ga gelijk een ietwat domme vraag stellen. Wij hebben afgelopen weekend onze eerste Cherokee gekocht. Een donkerrode 4.0 ltd uit 91 met 134.000 op de teller (km). Nu zie ik allerlei afkortingen in dit forum staan en kijkend naar onze auto kom ik er niet uit welk type onze auto is?

Oh ja nog even de reden om een cherokee te kopen. Mijn vader had in 91 de toen net uitgekomen versie die wij nu rijden. Ik was en ben weg van die wagen, vond en vind hem vreselijk mooi.

Kan iemand mij utleggen hoe ik kan zien welk type wij rijden?

Groet,

Tinde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel allemaal! Onze Jeep is niet zo flashy als jullie jeeps, maar ik ben er erg trots op:

jeep3.jpg

En rijden als een zonnetje, mijn vriend is er niet uit te slaan! biggrin.gif Nu alleen nog een hondenrek vinden voor onze bulldoggen....

Groet,

Tinde

Mooie auto!!! Veel plezier ermee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik fok Engelse Bulldoggen, en we hebben er 6 dus dan wordt de ruimte al wat beperkter rolleyes.gif !

Thanks voor al jullie complimenten! Ik ga straks eens op MP neuzen voor een hondenrek.

Groet,

Tinde

Trouwens, wel geinig dan je Marc van Rossem heet en een Am. Bulldog hebt en ik Tinde van RosseN en engelse bulldoggen heb!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...