Spring naar bijdragen

JCN geeft weer een academy in het mooie Veldhovense!


Bumper
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Programmawijziging

Vandaag hebben wij bericht ontvangen dat de vergunning voor het gebruik van het terrein Veldhoven voor onze Jeep Academy, gepland vor zondag 26 februari a.s., NIET zal worden verstrekt.

De betreffende instantie neemt onverwacht het standpunt in dat de locatie niet voor 1 maart a.s. mag worden gebruikt voor de terreinsport.

De geplande activiteiten van andere verenigingen zijn daardoor ook komen te vervallen.

Wij zijn nu gehouden om nieuwe data aan te leveren en vervolgens daarvoor een vergunning aan te vragen.

Voor zondag 26 februari a.s. hebben wij geen alternatief, dus zullen ook wij ons met een carnavalsoptocht tevreden moeten stellen.

Wij houden u op de hoogte

Vervolg programma

De Jeep Tour zondag 19 maart a.s. gaat gelukkig wel door.

De Tour zal starten in de omgeving van Eindhoven en onze scouts hebben de route inmiddels ingepland en verreden.

Volgende week zal de uitnodiging voor de Jeep Tour en de Jeep Academy op Chateau de Cherimont worden verzonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cry.gifcry.gifcry.gif Shit! cry.gifcry.gifcry.gif Heb ik de Wrangler bijna klaar krijg je dit.

Hier baal ik goed van. Volgende Jeep Academy is in de Ardenne (Sclayn) op 1-2 april. Dan kan ik niet.

Dus pas weer 28 april weer een Jeep Academy? Dat duurt nog zooooooo...... lang.

Shit!

V.

Sorry, moest er effe uit! mad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cry.gifcry.gifcry.gif Shit! cry.gifcry.gifcry.gif Heb ik de Wrangler bijna klaar krijg je dit.

Hier baal ik goed van. Volgende Jeep Academy is in de Ardenne (Sclayn) op 1-2 april. Dan kan ik niet.

Dus pas weer 28 april weer een Jeep Academy? Dat duurt nog zooooooo...... lang.

Shit!

V.

Sorry, moest er effe uit! mad.gif

Heb gezien hoe mooi hij is geworden helemaal goed feli smile.gifsmile.gif en terrein dat komt nog wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag hebben wij bericht ontvangen dat de vergunning voor het gebruik van het terrein Veldhoven voor onze Jeep Academy, gepland vor zondag 26 februari a.s., NIET zal worden verstrekt.

Jammer heb ik eindelijk een keer voor elkaar dat ik niet werken moet.

Ook geen familie afspraken.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooi toch hebben we weer wat te mopperen in het Moppertopic. en Vulture er is nog een rit van 4x4 Veluwe dus ......

Das waar marre.... hij staat weer bij B&S. Dat grapje met die stuurpomp wordt erger en maakt het rijden bijna onmogelijk. Die rit van 4x4 Velume is voor mij dus te snel.

Maar ik ben wel van plan om dat wit en zwart snel te bekleden met een laagje bruin.

Groeten,

V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Net terug uit Noorwegen, op bezoek bij Black Moose.

Wat achtertuin betreft, bij hem geen gebrek !!!!

Afgelopen woensdag de hele dag in de buurt van zijn vakantie adres rondgetoerd door de sneeuw (70 - 100 cm) en dat zonder het park te verlaten.

Foto en film materiaal volgen zo spoedig mogelijk. The Highlander is druk in de weer..

Voor degene die straks, eind mei - begin juni gaan. Pak de kleine weggetjes binnendoor en laat je vooral niet afschrikken als je ergens "tol" moet betalen. Zo kom je op de mooiste plekken.

groeten

Comanche rolleyes.giftongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug uit Noorwegen, op bezoek bij Black Moose.

Wat achtertuin betreft, bij hem geen gebrek !!!!

Afgelopen woensdag de hele dag in de buurt van zijn vakantie adres rondgetoerd door de sneeuw (70 - 100 cm) en dat zonder het park te verlaten.

Foto en film materiaal volgen zo spoedig mogelijk. The Highlander is druk in de weer..

Voor degene die straks, eind mei - begin juni gaan. Pak de kleine weggetjes binnendoor en laat je vooral niet afschrikken als je ergens "tol" moet betalen. Zo kom je op de mooiste plekken.

groeten

Comanche rolleyes.giftongue.gif

Ik zit nu in Sogndal in noorwegen, helaas 2 weken voor werk en zonder 4x4, maar de volgende keer gaat mijn jeep dus echt wel mee!!

erg mooi hier en niet koud! (-8 graden)

foto's binnenkort online

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...