Spring naar bijdragen

discussie stuk


Bart Grand
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Even een opmerking richting de mods: op het motor-forum hebben we ook zo'n plaatjes-topic, met daarnaast een topic "discussier hier over het plaatjes-topic".

Misschien iets voor hier, en onnodige posts naar zo'n topic te verplaatsen ipv te verwijderen? Met de verwijzing naar een PB heeft de rest er niet veel aan en dat lijkt me nou net niet de functie van een (openbaar) forum.

zomaar een gedachte/tip/hint.

Wat mij betreft verwijder je m'n post straks weer biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook zo benieuwd hoe je Cherokee er uit gaat zien met die lift of die grotere banden? Hier kun je ( als het goed is) alvast het resultaat bij een collega Jeeper zien!

Regels:

- Plaatjes die je post moeten zijn genomen met de Jeep op een vlakke ondergrond.

- Indien je een foto hebt waarop de "flex" zichtbaar is, mag die er als "extraatje" bij geplaatst worden.

- Iedere lift mag, zolang het maar een Cherokee is! ( dus ook soa, schroefveren e.d.)

- Vermelden van merk, type en maat van zowel de banden als de liftkit is verplicht! ( Anders heeft een ander nog niets aan de foto.... ) Overige spec's van de Jeep vermelden is prettige extra informatie.

- Maximum breedte van de afbeelding is 600 pixels, anders gaat de lay-out van het forum verloren.

-Vragen en opmerkingen over foto's, liftkit en banden: Graag dmv een PM aan de plaatser, niet in dit topic... ( dit topic is bedoeld als "naslagwerk", niet als discussie, overige posts worden verwijderd)

Lijkt me een duidelijk verhaal geldt voor een aantal subfora in techniek.

Maar..................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kennelijk moet er het een en ander duidelijker gemaakt worden.

Ik heb dus deze thread hier gestart. Leek mij ook wel duidelijk uit het 4de postje.

De eerste 3 postjes zijn verplaatst vanuit een andere thread.

Deze dus

In het eerste postje van desbetreffende thread, welke overigens in meerdere subtopic's van techniek voorkomt,

voor, cj, yj en ook de grand's.

Staat mijn inziens duidelijk beschreven waar de desbetreffende "gepinnde threads" voor bedoeld zijn.

In het verleden hebben mensen daar kennlijk "overheen" gelezen, deze postjes zijn dan dus ook aangpast met herhaling van de boodschap waar desbetreffende thread voor bedoeld is. Eerste 2 postjes in deze thread zijn daar een voorbeeld van, helaas is er daar dus 1 alweer gewijzigd.

Uiteindelijk reden dat ik dit "discussie stuk" hier gestart ben, is de 3de post in deze thread van Duc.

Discussie topic in relatie tot plaatjes topic. Vond dat een nuttige opmerking maar wou in de desbetreffende thraed die discussie niet voeren, lijkt me inmiddels wel duidelijk waarom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp waarom je dit zo gedaan heb, maar ik vind het niet helemaal juist om een topic te openen/beginnen onder een andere naam. mad.gif

Daarom is het eerste bericht ook gewijzigd. ohmy.gif

Maar denk dat dit topic wel op slot kan. yes.gifyes.gif

groeten

Een misbruikte naam tongue.giftongue.gif

Volgens mij moet je bericht nr 9 in deze thread nog eens goed lezen.

Reden dat jij nu als topic starter staat komt door de verplaatsingsactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien een idee om in de toekomst misverstanden te voorkomen, dat als dit weer gebeurd de moderator even een aanpassing in het beginpostje maakt met uitleg smile.gif

Klopt, aan de andere kant kon hij dat weten omdat er ook uitleg stond in het originele topic. (misschien PM wel handig)

Wel jammer, want het is niet voor niets verplaatst. Het was een aardig begin van een nieuwe discussie, alleen op de verkeerde plaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, aan de andere kant kon hij dat weten omdat er ook uitleg stond in het originele topic. (misschien PM wel handig)

Wel jammer, want het is niet voor niets verplaatst. Het was een aardig begin van een nieuwe discussie, alleen op de verkeerde plaats.

Volgens mij is dit eerder de verkeerde discussie, alleen op de juiste plaats ph34r.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij moet je bericht nr 9 in deze thread nog eens goed lezen.

Reden dat jij nu als topic starter staat komt door de verplaatsingsactie.

Maar het begin is meestal met nr. 1 en niet nr. 9......

Je heb wel gelijk hoor, daar niet van. Maar ik blijf er bij je moet als je zoiets doet, het starten onder je eigen naam!

Dan is het gelijk een HEEEEEL stuk duidelijker en vriendelijker.

gr

Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...