Spring naar bijdragen

diefstal onder de motorkap!


Laurent
 Share

Recommended Posts

hey,

ze hebben me vannacht weer goed liggen gehad. Laat ik mijn Wrangler voor die ene keer op een parking overnachten stelen ze toch wel mijn batterij! weer 100 euro aan mijn been... mad.gifmad.gif

Spijtig genoeg kun je de motorkap van een wrangler van buitenaf openen zonder sleutel...

Toevallig zag ik vandaag een wrangler met een slot aan de klep voor het openen van de motorkap. Verkopen ze die stukken origineel? want mijn garage wist van zo'n slot niks af?

Heeft er iemand zo'n slot of een andere beveiliging? zoja waar kan men die kopen?

groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi ik las je bericht en ik raad zelf aan om zo een slot te monteren. Ik heb er ook een en mijn vorig eigenaar heeft een keertje de motorkap tegen zijn raam gehad op de snelweg bij een harde wind vlaag. Heb houd dieven natuurlijk niet tegen die stoppen nergens voor. Maar better to be safe than sorrow.

Groet,

Remco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey,

Ik heb onder m'n motorkap een autoalarm gezet van Velleman... Die heeft verschillende detectoren waaronder pinschakelaars. Zodra de motorkap geopend wordt gaat het alarm af. Heeft ook een startonderbreker, trilsensor, spanningsvaldetector en is eenvoudig zelf te installeren.

Groeten,

Mathias

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg ook niet dat je deze moet kopen.

Maar namaken van 3 mm rvs....

biggrin.gif Had ik ook eens, en werkte perfect.

Mazzel

namaken lijkt me wel wat, ben nogal een prutser wink.gif maaaaar vooraleerst heb ik een voorbeeld nodig om na te maken. heeft er iemand gedetaileerde foto's en eventueel een kleien uitleg dan is dat zo gefixed.

thx for the advice smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou ik heb die van mij er net uit gehaald

en heb het allemaal eens zitte bekijken

maar word toch ERG lastig met na maken

denk zelf bijna onmogelijk misschien dat plaatje waar het slotje inzit wel

maar dat slotje en de bevesteging van het plaatje op het slotje

dat zal niet gaan zit met giet ijzer geklonken lijkt wel

dus daar heb je niets aan om daar wat op temaken want da zal tog nie blijven zitten

misschien met een anders soort slotje wel maar niet met het orginele slotje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altijd die gasten weer die niet van een ander z'n spullen af kunnen blijven. Ben ik blij dat ik er eigenlijk geen last van heb, hier in Oostenrijk en dan vooral waar ik woon gebeuren zulke dingen gewoon niet. Ik zal er niet eens aan denken om een slot te maken of te kopen. En het is dat er al een wielslot op m'n reservewiel zit (nu ik er aan denk, volgens mij heb ik niet eens de andere kant dus ik moet maar geen lekke band krijgen) maar hier hoeft dat anders niet. Laatst was ik in Salzburg en daar zag ik wel 4x4's rijden met sloten op de reserveband, in de stad moet het dus wel weer.....(auto komt trouwens uit Salzburg, verklaard dat slot blink.gif weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het slot is geleverd, man man dat ziet er inderdaad niet zo stevig uit blink.gif

hopelijk doet het schrik effect wat, morgen is kijken voor te monteren, zo op het eerste zicht bekeken komt dat lipje gewoon over de hendel voor de motorkap open te doen right?

zijn der al gaten standaard voorzien? ahja en die grill neem je der zeker best af door die 4 kruisvijzen te lossen bovenop?

greets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je denk al weer veels te moeilijk jongen

je moet 3 boutjes los draaien van je haak voor de moter kap

de twee voorste haal je der helemaal uit en de achterste laat je zitten

dan worm je dat slotje der tussen en de sleuf gaatjes kunne dan weer

op de plaats komen waar je die twee boutjes der uit hebt gehaald dan doe je

de boutjes der terug in en draai je ze los vast dan zet je alles op zijn plaats

en draai je ze helemaal vast

eitje wink.gif

tongue.gif altans als je het zelfde slotje hebt als wat ik HAD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is echt shit dat ze je accu jatten !!!

Kan iemand me de websites geven waar ze zo'n slot verkopen om de motorkap af te sluiten?

Hoe heet zo'n ding?

Thanks

www.asp-eberle.de

het ding heet haubenschloss

@ barthje

wat zou ik toch zijn zonder het forum smile.gifsmile.gif

thx mannen

ohja de site vind de naam haubenschloss niet, je moet het bestelnr intikken of een half uur zoeken zoals ik tongue.gif

1521.10 is het juiste nr

good night

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...