Spring naar bijdragen

blauwe stekker onder het dasbord


snowflake
 Share

Recommended Posts

Als dat er hoogte van het rempedaal is, is het vermoedelijk de steker voor de EMR. Dat is het chipje dat je waarschuwt wanneer na ca. 85.000 de lambdasonde moet worden vervangen. Deze kan niet gereset worden en moet dan vervangen worden.

Het kan ook zijn dat de lambdasonde domweg niet is vervangen en dat ze hem er uitgehaald hebben om het lampje links op het dashboard niet te laten branden (vermelding MAINT REQD). Die van mij zou er nu aan toe zijn, maar volgens B&S kunnen die sondes veel langer mee. Voorlopig laat ik het lampje maar branden dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey ,

ik zag net een blauwe stekker onder het dashbord vandaan (bestuurders kant) komen niet aan gesloten

weet iemand waar dit van kan zijn

groeten kevin

Hey , Kevin

Bij mij zit deze stekker aan de kant van de tunnel, tevens zit er een klein rood knopje naast dry.gif (reset ??)

Heb het al eens gevraagd aan de dealer , maar die wist het vlgs mij ook niet.

Verder als "is niet orgineel" en de woorden "kilometerbox....... leasewagen" kwam hij niet .

ik heb in ieder geval nog niet het lef gehad om dat knopje in te drukken........op het ogenblik werkt alles nog (ff afkloppen)

en dat wil ik wel zo houden.

groeten Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja hangt bij de tunnel van aut. klopt hij is alleen niet aan gesloten ... hang volgens mij naast het kastje van de cruise

Volgens Haynes: To replace the timer, remove the cruise control module (if equipped). Unplug the electrical connector, remove the screws and lower the timer from the instrument panel. Installation is the reverse of removal. (dat laatste zou je toch zelf niet bedenken).

Is het mogelijk dat ze de verbinding hebben verbroken om geen last van het brandende lampje te hebben? (Bokkie-Andijk suggereerde mij ook om gewoon de steker er uit te trekken).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mm het is een stekkertje met de draden van de cruise controle

geloof dat dat de kleuren geel rood blauw groen en zwart zijn

hehehe.......geduld, zal vast wel iemand weten

veel zijn naar familie buren vrienden of zijn dom weg al te zat om je vraag tebeantwoorden wink.gif

hehe ja was beetje ongeduldig heheh dasbord lag half uit elkaar vandaar hehe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mm

een geel kastje hoe groot ongeveer heb verder niks zien zitten wel aan de linkerkant een geel ding de auto is van 92 dan zit er toch cruise op

ik hoop dat iemand me kan helpen

1988 Factory Service Manual

daar staat onder cruise een afbeelding van de controle switch de handel en de stekker wat ik bedoel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...