Spring naar bijdragen

Officiële Jeep Dealers


87wrangler
 Share

De Jeep dealer  

1 stem

  1. 1. De Jeep dealer

    • Prima!! Uitstekende service en vakkundig!
    • Ik ben tevreden...
    • Neutraal... Ieder bezoek weer een verassing!
    • Matig tot slecht.
    • Waardeloos!
    • 't Is een eersteklas oplichter!!


Recommended Posts

Ik denk dat deze topic afzakt naar libelle niveau.

De doe hetzelfers komen alleen bij de dealer voor vragen of klussen waar ze niet meer uitkomen.

En geven ze dan beperkt of geen advies, dan deugen ze niet.

Vervolgens weet de doe hetzelfer het toch beter.

Dus als er bij de dealer iemand met een klus wrangler/cj/cherokee komen

kan ik jullie vertellen daar zit hij niet meer op zit te wachten.

Daar zijn andere bedrijven voor bijv: in Tiel of Wommels of Ed etc etc

er zijn er genoeg.

Kortom denk ik ook dat deze topic een aanfluiting is voor dit forum.

Het gaat dus gewoon helemaal nergens over.

Dus moderater doe je werk, ondanks dat je deze topic gestart bent.

Gr

Hendrik

(een forumlid die zich soms stoort aan onzin)

Waarschijnlijk heb je gelijk, de meeste regelmatige bezoekers hier zitten ook niet op de dealer te wachten. (tenzij ze de staatsloterij winnen :ohmy:)

Aan de andere kant zijn er vast wel wat mensen die voor onderhoud netjes naar de dealer willen, ook al wil de dealer ze niet. Wie weet hebben ze dan wat aan dit topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik begrijp ook niet goed waarom dit topic een aanfluiting voor het forum zou zijn.... Omdat er kritiek op dealers gegeven wordt?

Zolang we met z'n allen maar beseffen dat mensen die tevreden zijn minder snel posten dan mensen die niet tevreden zijn, is er niets aan de hand.

Topics als deze zie je ook op andere forums, waar andere merken centraal staan. En verdomd als het niet waar is: De resultaten zijn bijna één op één over te nemen...

Ik nodig dan ook bij deze alle Jeep dealers uit, want ik weet zeker dat er regelmatig een paar meelezen, om eens te reageren!:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jeep dealers

tja moet ik daarover zeggen hier in emmen zit louwes jeep dealer zeer goede vakmensen en ook de prijzen zijn redelijk soms goedkoper dan bij de 4x4 winkels vind ik

wel heb ik dan geen jeep die daar op de brug staat en alles zelf doe maar kan wel gebruik maken van hun kennis en die is over het algemeen gratis en de koffie ook

mag gewoon met smerige kleren naar binnen

is wel wat anders dan bij wensink ook dealer hier in emmen jeep en mercedes tja daar halen ze de neus op als je met een oude bak komt

dus ben wel te vreden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp ook niet goed waarom dit topic een aanfluiting voor het forum zou zijn.... Omdat er kritiek op dealers gegeven wordt?

Zolang we met z'n allen maar beseffen dat mensen die tevreden zijn minder snel posten dan mensen die niet tevreden zijn, is er niets aan de hand.

Topics als deze zie je ook op andere forums, waar andere merken centraal staan. En verdomd als het niet waar is: De resultaten zijn bijna één op één over te nemen...

Ik nodig dan ook bij deze alle Jeep dealers uit, want ik weet zeker dat er regelmatig een paar meelezen, om eens te reageren!:blush:

Die weten niet wie jij bent want jij komt er nooit.

Want als je er eens mee zou praten dan weet je hun probleem.

Ik vind het stemmingmakerij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je m'n gangen nagegaan ofzo?

Je schijnt tenminste te weten waar ik wel en niet kom.:P

Sorry hoor, Hendrik, maar stemmingmakerij ben je nu zelf mee bezig. Het lijkt wel of je aandelen bij de dealer hebt.:no:

De problemen van een bedrijf, daar heeft de klant niets mee te maken. Als een bedrijf een probleem heeft, moet hij die omvormen tot uitdaging en zelf oplossen.

Dat een dealer een auto van, pak 'm beet, 20 jaar oud niet meer ondersteunt, daar kan ik inkomen. Dat doen de fabrieken zelf meestal al niet eens. Ook daarbij is het bij Jeep niet anders als bij andere merken, waarbij Jeep nog in het voordeel is, vanwege een langere doorlooptijd van de modellen.

Maar er zijn voorbeelden zat, waarbij een dealer "fouten" gemaakt heeft. Net zo goed als er voorbeelden zat zijn waarbij dealers het wél goed doen.

Dit topic is ooit, ergens in 2006, geopend naar aanleiding van een discussie over dealers in een ander topic én op IRC. Het is dus géén stemmingmakerij, maar een peiling. Waarbij de uitkomst overigens nog steeds in het voordeel van de dealers is, zeker als je hetgeen ik eerder schreef in acht neemt. Dat zie je bij andere forums/merken nog wel eens anders, dus ik heb eigenlijk geen idee waarover je klaagt.:blush:

Ik stel voor dat je de openingspost van mij er eens bijpakt, en leest wat ik daar schreef. Als de poll als "stemmingmakerij" was bedoeld, zoals jij hier suggereerd, had ik er neergezet : "Ook klachten over je dealer? Uit hier je ongenoegen!". Maar dat staat er dus niet, en dat heeft een goede reden.:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben vandaag voor het eerst bij een Jeep ( én Chrysler, Dodge, Hyundai, Mercedes en nog één ) dealer geweest ivm openstaande recalls.

Het betreft een dealer in Dordrecht.

Ik werd netjes te woord gestaan. Ze gaan contact opnemen met Chrysler betreffende de recalls en nemen contact met me op om een afspraak te maken, zodra ze de juiste gegevens en onderdelen hebben.

Dus tot nu toe ben ik tevreden en ik zal het verdere (on)tevreden verloop hier melden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stemmingmakerij of niet ik zou het nu nog even niet weten, of wel, er een stemming geopend voor de dealers, stond in de opening toch niet bij dat ze met naam en toenaam moesten worden genoemd?????????????.

Het is toch niet meer normaal dat mensen op dit forum schrijven onder naam waar ik niks van begrijp, en dat de namen van de dealers me hier om de oren vliegen.

Wat wil de moderator nu, een stemming houden waar we iets mee kunnen, zonder dat er bedrijven in discredit worden gebracht, of de zoals eerder genoemde stemmingmakerij.

Zo zal het dan wel niet bedoeld zijn maar, dan moet je als moderator niet zo'n gevoelig onderwerp openen, als je dit dan wel doet dan moet je het zeker goed beheren, en ingrijpen waar naam van de dealer tevoorschijn komt.

Wat wil nu wrangler 87 97 67 67 37 of weet ik veel, voor mij is het eigenlijk wel een beetje duidelijk st.................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Rob,

Ik weet dat het moeilijk is om iets te snappen.

Maar dealers zijn bedrijven waar soms meer dan 20 huishoudens hun boterham verdienen.

Als je ziet dat er dealers zijn die gold monteurs hebben en dat houdt in

dat ze tot op het hoogste niveau zijn opgeleid door chrysler.

En veel gaat dan over de laatste technieken,en dat lijkt me duidelijk.

Daarnaast merk ik dat er mensen zijn op dit forum die het schijnbaar niet kunnen hebben dat mensen geld verdienen aan het merk Jeep.

Deze instelling daar erger ik me dood aan want iedereen heeft inkomen uit gewin behalve ambtenaren.

En dat de dealer geen belang heeft aan oude Jeeps dat snapt toch ook iedereen.

De uurlonen zijn dan ook bij dealers zijn dan ook rond de 80 euro.

De als je een auto van 15 jaar oud brengt dan moet je al gauw uitkijken,want anders is de rekening hoger als wat de auto waard is.

Kortom het starten van deze topic geeft dus ook aan dat je er nooit komt.

Want ook deze mensen zijn net zo als ons allemaal mens.

En geen dartbord waar iedereen maar op mag schieten zonder daar de andere kant bij te horen.

En dit is laatste wat ik er over schrijf want ik moet ook geld verdienen.

Gr

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stemmingmakerij of niet ik zou het nu nog even niet weten, of wel, er een stemming geopend voor de dealers, stond in de opening toch niet bij dat ze met naam en toenaam moesten worden genoemd?????????????.

Het is toch niet meer normaal dat mensen op dit forum schrijven onder naam waar ik niks van begrijp, en dat de namen van de dealers me hier om de oren vliegen.

Wat wil de moderator nu, een stemming houden waar we iets mee kunnen, zonder dat er bedrijven in discredit worden gebracht, of de zoals eerder genoemde stemmingmakerij.

Zo zal het dan wel niet bedoeld zijn maar, dan moet je als moderator niet zo'n gevoelig onderwerp openen, als je dit dan wel doet dan moet je het zeker goed beheren, en ingrijpen waar naam van de dealer tevoorschijn komt.

Wat wil nu wrangler 87 97 67 67 37 of weet ik veel, voor mij is het eigenlijk wel een beetje duidelijk st.................

In principe is het inderdaad niet de bedoeling dat ze met naam en toenaam vermeld zouden worden, aan de andere kant zijn er blijkbaar een aantal mensen die daar geen geheim van maken. Vaak met positieve ervaringen blijkbaar.

Iedereen begrijpt dat er een hoop mensen afhankelijk zijn van hun werk en dus inkomen, maar dat zijn verreweg de meeste gebruikers hier ook!

Als ik naar de dealer ga voor een reparatie en ze krijgen van mij 80 euro per uur, dan zullen ze pvd behoren te weten waar ze mee bezig zijn. Toch??

Het is absoluut niet de bedoeling een heksenjacht te openen, maar als mensen problemen hebben kan het niet zo zijn dat we ineens moeten censureren omdat de dealers geen weerwoord zouden kunnen geven.

(tenzij er beledigd wordt)

Dit topic is géén schandpaal, het lage aantal negatieve ervaringen in drie (!!) jaar tijd zegt eigenlijk precies het tegenovergestelde. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En zo is het! ( Dat probeerde ik ook al duidelijk te maken, maar blijkbaar... ach laat ook maar):no:

Hoe dan ook: Dit topic blijft gewoon open.

Ten eerste omdat er niets mis mee was, ten tweede omdat er niets mis mee is.

( Ten derde ben ik ambtenaar, en volgens Hendrik geeft het dan niet...:P )

En voor diegene die het daar niet mee eens is: Jammer dan. Dan had je meteen na de opening van dit topic, al weer enkele jaren geleden, maar moeten protesteren! :no:

Zo, en nu stop ik er ook over, ik heb weekend! ( tja... ambtenaar....:blush: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

citaat

En voor diegene die het daar niet mee eens is: Jammer dan. Dan had je meteen na de opening van dit topic, al weer enkele jaren geleden, maar moeten protesteren! :lol:

Van deze opmerking begrijp is dus niks , en dan deze er ook nog bij:P,

dit kun je toch simpelweg niet maken 87wrangler, wat wil je nu met deze opmerking???????

Maar goed misschien loopt alles dan toch nog goed af, en komt er vervolg waar iedereen wat mee kan.

bewerkt door aitze
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verwachtingspatronen..... dat is het hele euvel.

En het is zo makkelijk want het zit hem gewoon in de naam:

dea·ler de; m,v -s 1 handelaar, m.n. in auto’s

Maasbach 4x4 ser·vice [su:rves] de; m -s 1 de zorg waarmee een bedrijf haar klanten van dienst is

Nico's parts het; o -en 1 onderdeel, deel, gedeelte Supply

B&S Autoparts het; o -en 1 onderdeel, deel, gedeelte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...