Spring naar bijdragen

Comanche


catman
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Deze auto is dus van mij en is inderdaad, onder voorbehoud van nakomen afspraken, verkocht. Uiteindelijk, een auto is pas verkocht als er geld voor is betaald en de auto is meegenomen.

Ik heb overigens (met veel plezier) reclame gereden met de auto. Moet weg omdat ik net vader ben geworden, en omdat parkeren in mijn woonplaats Groningen wat moeilijk is. De Comanche staat nu verwarmd gestald in Drachten, bij mijn kantoor. Dit is echt een mooie auto en ook een bijzondere, namelijk een longbed met driezitsbank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze auto is dus van mij en is inderdaad, onder voorbehoud van nakomen afspraken, verkocht. Uiteindelijk, een auto is pas verkocht als er geld voor is betaald en de auto is meegenomen.

Ik heb overigens (met veel plezier) reclame gereden met de auto. Moet weg omdat ik net vader ben geworden, en omdat parkeren in mijn woonplaats Groningen wat moeilijk is. De Comanche staat nu verwarmd gestald in Drachten, bij mijn kantoor. Dit is echt een mooie auto en ook een bijzondere, namelijk een longbed met driezitsbank.

Je woont in Groningen (HA! ziek ik binnenkort regelmatig een comanche rijden..!) maar als ik het goed begrijp rijdt die wagen straks alleen in Friesland?! ohmy.gifmad.gif en daarna gauw weer terug in de stalling in Drachten. mad.gifmad.gifmad.gifmad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...