Spring naar bijdragen

Nieuw!!


Gunther
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Eindelijk is het er dan toch van gekomen. De auto die mij al jaren in gedachte bezighoud heb ik nu eindelijk. De CJ5 5.2 V8!!

Ik ben nog niet zo'n ervaren sleutelaar, dus alle tips en trick zijn welkom. Om te beginnen waar kan ik de garage handleiding krijgen?? iemand enig idee?

Verder ik woon in den Bosch en zou graag mijn motorkap op slot doen.....zijn hiervoor sloten op markt? Zo ja weet iemand dan waar ik deze kan kopen?

wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Eindelijk is het er dan toch van gekomen. De auto die mij al jaren in gedachte bezighoud heb ik nu eindelijk. De CJ5 5.2 V8!!

Ik ben nog niet zo'n ervaren sleutelaar, dus alle tips en trick zijn welkom. Om te beginnen waar kan ik de garage handleiding krijgen?? iemand enig idee?

Verder ik woon in den Bosch en zou graag mijn motorkap op slot doen.....zijn hiervoor sloten op markt? Zo ja weet iemand dan waar ik deze kan kopen?

wink.gif

Gefeliciteerd met je aanwinst!

Als er werkelijk een 5.2 V8 in ligt zou ik er ook een handboek van een ZJ bij zoeken. (4.9 V8 is waarschijnlijker)

Zowel voor een motorkapslot als service manual kun je, zoals Dez al schreef, o.a. in Tiel of op het internet terecht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi en welkom in de wereld die jeep heet!!! biggrin.gif

ik rijd ook in een cj 5 dus als je vragen hebt hoor ik het wel..

heb je een foto zodat we allemaal ff kunnen meekwijlen???? smile.gifsmile.gif

is je wagen standaart of heb je al wat verbeteringen???

zo ja wat heb je al en wat wil je evt. nog doen?

voor dat boek...kijk eens op marktplaats onder ( diverse onderdelen jeeps ) vpolgens mij stond daar laatst een advertentie van iemand die een werkplaats handboek te koop had...

er zijn gewoon sloten te koop voor de motorkap....de mijne had zelfs een electrische..... tongue.gif

alles is mogelijk...

als je eens wat nodig hebt laat het me dan ff weten...ik wil nog wel eens wat hebben liggen....

yes.gif FOTO!!!!! yes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...