Spring naar bijdragen

"Voors en Tegens" van het Jeepforum


Beest
 Share

Recommended Posts

mmmm inkoppertje lik lik

Heb het hier uitstekend naar m'n zin

Ik vind het persoonlijk een onmisbaar toebehoren bij de Jeep Club (of andersom)al is het onafhankelijk. Geweldige medium om lieden met zelfde hobby te ontmoeten en ze te bewegen om nog intensiever te genieten van hun JEEP.

Ook een prima medium om technische kennis te delen. Heb hier heel veel geleerd en doe ik nog steeds.

Het forum opzich is duidelijk en overzichtelijk.

Nadelen. mmm grootste is dat gespam van Dezperado

en ik kan er slecht tegen als mijn tekst wordt verwijderd omdat het niet door de beugel zou kunnen. Maar ja dat is het spel en de regels en daar tracht ik me aan te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

laaste ben ik mee eens......postjes verwijderen kan niet en aanpassen ook niet

gezegt is gezegt...basta!

ow...eerste ook bdw wink.gif

mmm vind wel dat ik mn eigen uitlatingen moet kunnen aanpassen

Heb ook wel eens een kort lontje en na er dan over nagedacht te hebben kan ik best inzien dat het niet correct was wat ik gezegd heb in een pissige bui. Dat wil ik dan zelf kunnen herstellen

Ben tenslotte zelf verantwoordelijk voor mijn uitlatingen blink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vindt dit hele forum super, er is alleen 1 nadeel dat ik ieder half uur moet kijken of er nog nieuwe berichten zijn, is een soort dwang tongue.gif

eigenlijk ben ik door dit forum (verpest ) aangezet door terrein te gaan rijden, maar ik wil ook niks liever meer ik heb mijn andere hobbys ervoor aan de kant gezet,

cool.gifcool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmm vind wel dat ik mn eigen uitlatingen moet kunnen aanpassen

Heb ook wel eens een kort lontje en na er dan over nagedacht te hebben kan ik best inzien dat het niet correct was wat ik gezegd heb in een pissige bui. Dat wil ik dan zelf kunnen herstellen

Ben tenslotte zelf verantwoordelijk voor mijn uitlatingen blink.gif

ja en ook weer nee.......waneer je een postje heb gemaakt...en daar komt een "discussie" van

dan kan je door je post aan te passen de de lijn uit de discussie halen

kan je beter jezelf quoten en en daar je verhaal onder zetten...

maar is mijn mening

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeepforum...

Tja.. verslaving eigenlijk! Veel kennis hier, veel foto's ook en natuurlijk lekker spemmen in het cafe!

Ik denk dat er weinig members zijn die hier niets van hun gading vinden.... rolleyes.gif

En postjes aanpassen... tja, doe ik! tongue.gif Maar wel met mate en alleen daar waar de forumregels m.i. "overtreden" worden... dry.gif

Als je dat niet doet, gaat het vroeg of laat mis. Kijk maar rond op diverse forums waar nooit in postjes ingegrepen wordt.....

Natuurlijk moet een goede discussie kunnen, die gaan we dan ook echt niet editeren. Maar er zijn grenzen: Schelden en kwetsende opmerkingen bijv.,worden gewoon niet toegelaten! Ook afbeeldingen/filmpjes met naakte geslachtsdelen e.d. zijn dus niet toegelaten. Het laatste wat we willen is iemand kwetsen! Nou zal een blote vrouwenborst of een 3 letterig scheldwoord dat in Nederland niet snel doen, maar als je dat wel toelaat, waar leg je dan de grens?

En wees eerlijk: Als je dat wilt zien/lezen, zijn er op het internet tenslotte genoeg bronnen te vinden.... wink.gif

Maar bij deze , iedereen onwijs bedankt voor hun inbreng op dit forum! thumbsup.gif Zonder die inbreng geen forum als dit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gezellig en leerzaam forum yes.gif

maar ehhh...

En postjes aanpassen... tja, doe ik! tongue.gif Maar wel met mate en alleen daar waar de forumregels m.i. "overtreden" worden... dry.gif

Als je dat niet doet, gaat het vroeg of laat mis. Kijk maar rond op diverse forums waar nooit in postjes ingegrepen wordt.....

IK BEN HET ER NIET MEE EENS laugh.giftongue.gif

nee serieus, teveel ingrijpen kan dus ook tot frustraties lijden al is het goed bedoeld. Kijk bij ons op het forum word eigenlijk pas ingegrepen als mensen beledigend worden of op een negatieve manier persoonlijk worden en dat gaat prima. Soms hééééél soms word er een gedeelte van een topic verplaatst als apart gedeelte als er teveel off topic word gegaan maar dan word het dus niet verwijderd maar als nieuwe topic ergens anders geplaatst ( al gaan wij natuurlijk nauwelijks off topic rolleyes.gif )

maar elk forum zijn eigen regels natuurlijk wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

psies..er zijn zat manieren om iemand aan de regels te laten houden

en naaktfotos...ach zoals Rob al zei...genoeg andere saits daarvoor

en volgens mij om gezeik te voorkomen kan je beter als mod. de tekst of plaatje laten staan,

en simpel een waarschuwing er onder zetten , dat zulk soort plaatjes of teksten niet hier kunnen,

en gaat diegene toch door dan zijn er genoeg andere maatregelen te nemen, alleen maar kunnen lezen voor een poosje bijv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

psies..er zijn zat manieren om iemand aan de regels te laten houden

en naaktfotos...ach zoals Rob al zei...genoeg andere saits daarvoor

en volgens mij om gezeik te voorkomen kan je beter als mod. de tekst of plaatje laten staan,

en simpel een waarschuwing er onder zetten , dat zulk soort plaatjes of teksten niet hier kunnen,

en gaat diegene toch door dan zijn er genoeg andere maatregelen te nemen, alleen maar kunnen lezen voor een poosje bijv.

dus kortom jij wilt die naaktfotos eerst zien voor dat ze verwijderd worden hehehehehe smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Voors,

Tja het heeft me geleerd dat ik moest leren leven met het feit dat IK een Jeep moest kopen.

Mensen hadstikke bedankt daarvoor, want nu zijn mijn groene vriend (XJ) en ik 1.

Tegens,

JA daar heb je hem, het is zo verdomde verslavend dit forum.

Heb je een keer een dag geen tijd om ff te kijken moet je de dag erop weer een uur of twee gaan zitten lezen omdat het allemaal o zo interresant is.

Ander tegen komt dan vanzelf, je wederhelft want die vraagt dan wat heb je toch weer zitten doen op die pc (en nee ze is niet jalours). en als je dan verteld ik heb op het forum gezet dan krijg je het antwoord ALWEER ..........

Maar ik hoop dat er aan dit forum niet zo snel een einde komt als een Dakar2006 voor de DAF's want dan zijn we zo klaar en moeten we wel weer blote vrouwen gaan kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

doe hier de hele dag niet anders gaat ook vervelen

al die russinnen in die bikini 's van 20 jaar geleden.

تغهنتيتلستكينتلنتلنتينسلعغغعهغعغضعصثقغعخفف تنمت تنتنمن منتناا غفغق ثضضصثثصض 90879057456وة ىر ؤلارؤىزىوزى

خب ىهثف ؟؟؟؟ of niet ????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

doe hier de hele dag niet anders gaat ook vervelen

al die russinnen in die bikini 's van 20 jaar geleden.

تغهنتيتلستكينتلنتلنتينسلعغغعهغعغضعصثقغعخفف تنمت تنتنمن منتناا غفغق ثضضصثثصض 90879057456وة ىر ؤلارؤىزىوزى

خب ىهثف ؟؟؟؟ of niet ????

Het grote voordeel van dit forum is dat ik jou kan vertellen dat:

Je vakantie moet gaan houden,

Op je rug moet gaan liggen

Achter de toetsen vandaan moet blijven

Man het lijkt wel of je in Giesbeek zit

Ga relaxen cool.gifcool.gifcool.gifcool.gifcool.gifcool.gifcool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het grote voordeel van dit forum is dat ik jou kan vertellen dat:

Je vakantie moet gaan houden,

Op je rug moet gaan liggen

Achter de toetsen vandaan moet blijven

Man het lijkt wel of je in Giesbeek zit

Ga relaxen cool.gifcool.gifcool.gifcool.gifcool.gifcool.gifcool.gif

geloof mij, als je daar zit, wil je achter de PC.

weinig te doen in 'zón park

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...