Spring naar bijdragen

"Voors en Tegens" van het Jeepforum


Beest
 Share

Recommended Posts

sad.gif Kijk mensen, dat je de tijd zo vergeet, omdat je bij vlagen het hele forum door zit te lezen....alsof ik niets beters te doen heb.. Regelmatig heb ik best veel te doen maar moet ik aan het einde van de dag bekennen dat ik meerdere UREN achter het forum heb zitten lezen.. zucht.. Maar met bijv. marktplaats heb ik dat soms ook, maar dit terzijde. De verslaving dus! dat heb ik er wel op tegen. Het is net als met die sigarettenfabrikanten, ze maken het express zo verslavend! zou verboden moeten worden. Wanneer grijpt de overheid in?

Just kiddin' wink.gif natuurlijk, JEEPforum valt niets te verwijten hierin, kwestie van zelfdiscipline.

Maar de yes.gifyes.gif voordelen yes.gifyes.gif van JEEPforum, daar gaat het natuurlijk om:

Een club van liefhebbers, zeer gemeleerd gezelschap: zeer technische leden, A-technische leden, maar allemaal JEEPgek!

En veel hulpvaardige leden: je dropt gewoon een technische vraag en je weet dat er een aantal lui zijn die niet rusten tot ze jou geholpen hebben met zelfs ook maar het schier onoverkomelijkst lijkende storinkje, klasse!

En ook de snelheid van antwoord vind ik soms verbazingwekkend hoog.

De weggetjesweters niet te vergeten... zowel offroadwegen als andere weggetjes: "Volgens mij heb ik laatst bij die en die garage nog een onderdeeltje X zien liggen voor jou JEEP uit '76" Kijk, dat bedoel ik. cool.gif

JEEPforum still going strong!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...