Spring naar bijdragen

Ben ik de enige


Bartman
 Share

Recommended Posts

Die s'ochtends als ie naar z'n werk rijd in z'n jeep ook zo zit te genieten ? smile.gif

Die met dit weer op de parkeerplaats ook in die bocht ff wat gas bijgeeft op nog ff dwars te gaan ? laugh.gif

Die ook al is het koud toch met het raam open rijd ? (zonder boemboem maar luisterd naar de zescijlinder) cool.gif

Groeten van een biggrin.gif Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Bartman@Nov 11 2005, 09:09

Die ook al is het koud toch met het raam open rijd ? (zonder boemboem maar luisterd naar de zescijlinder)  cool.gif

<div align="right">

nou ik heb geen jeep meer dus dry.gif

maar toen ik hem net had werkte de radio niet, ik snapte dr niets van tot ik via internet er achter kwam dat ik een pincode in moest voeren om hem te laten werken, afijn na 2 of 3 weken kon de garage waar ik hem gekocht had eindelijk de pincode achterhalen via de vorige eigenaar, maar omdat ik had lopen kloten met de radio duurde het vervolgens 11 uur ofzo eer di ehet deed rolleyes.gif afijn wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat ik die ca 3 weken niet erg vond hoor om naar mijn V8 te luisteren, het was voorjaar dus de raampjes ook open kon ik het mooi horen, ik vind de huidige jeeps trouwens veel te stil, ik mag die kolk wel graag horen zuipen laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Bartman@Nov 11 2005, 09:09

Die s'ochtends als ie naar z'n werk rijd in z'n jeep ook zo zit te genieten ? smile.gif

Die met dit weer op de parkeerplaats ook in die bocht ff wat gas bijgeeft op nog ff dwars te gaan ? laugh.gif

Die ook al is het koud toch met het raam open rijd ? (zonder boemboem maar luisterd naar de zescijlinder)  cool.gif

Groeten van een  biggrin.gif  Bart

<div align="right">

Nope je bente niet de enige, hier zit er nog eentje. Alleen luister ook ik naar de 8 in v-vorm en ga ik niet dwars als ik gas in de bocht geef (quadratrac) tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe hekenbaar dit gedrag ...

Open raampje, zolang het maar niet regent, en genieten van de sound van de V8.

Ik ga zelden met de Jeep naar het werk, dit omdat ik een auto van de zaak heb. Als ik wel ga, dan heb ik te maken met een status probleem, omdat de WJ een Audi A6 en een BMW X3 een beetje in de shaduw zet :-)

Dus eigenlijk geniet ik voornamelijk in het weekend van autorijden.

Misschien moeten wij op dit forum eens een nadere psychoanalyse doen wat nu eigenlijk het Jeep virus is waar wij zo vaak van spreken.

Bij mij is het al begonnen toen ik een jaar of 4 was hi hi. Ik kreeg van mijn oma een trapauto in de vorm van een zwarte Willies. Deze trapauto is jarenlang favoriet geweest, zelfs (of juist) als er sneeuw lag. Vervolgens heb ik jaren lang in het zand gespeeld met autootjes. In mijn tienerjaren was ik geïnteresseerd in alles met voertuigen en hoe groter, hoe mooier.

Een ideaal beeld was het hebben van een Willies of een CJ5. Later kwam de vrouw en weer later de kinderen. Toen was een two-sitter niet echt oppertuun.

Tot het moment dat ik, terwijl ik op de fiets reed met mijn zoon in het kinderzitje, ingehaald werd door een XJ met de tekst "4.0" op de achterzijde. Sinds dat moment was ik redelijk idolaat van de Jeep. Nog niet zozeer vanwege het uiterlijk, maar vanwege de motor. Deze liefde is in de jaren alleen maar gegroeid. En toen een zeer goede vriend een wel zeer bijzondere sleutelhanger op tafel lag, was ik volledig in de ban. Hij had namelijk in 1999 de nieuwe WJ gekocht. Aangezien hij een GOEDE vriend is, vond hij het geen bezwaar dat ik er een keer in mocht rijden. Dit is begonnen met een weekendje en later zelfs een hele week, toen hij op vakantie was biggrin.gif. Ik kan jullie wel verklappen dat ik toen behoorlijk veel benzine verreden heb!

Na enkele jaren was het voor mij eindelijk binnen bereik, en heb ik mijn huidige Jeep gekocht. Een jongensdroom bereikt .... Gaat het gevoel nu over?

Neeee, het blijft iedere keer weer geweldig.

Dus terug naar de geopperde psychoalalyse ... Toys for Boys? Of ligt er iets anders aan ten grondslag?

Wie pakt de rol van psychiater?

Groetjes JPK

P.S. Is deze tekst niet te zwaar voor een zaterdagavond?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee geen probleem klinkt ons allemaal heel bekend in de oren.

Mijn Jeep houd me jong en geeft me het gevoel dat het helemaal niet nodig is om volwassen te worden en ik wou het graag zo houen

De auto die ik voor het werk gebruik, heeft daar niks mee te maken,

dat is een vervoermiddel.. M'n JEEP is net als mn Harley een "way of life"

It's a Jeep thing and we understand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

biggrin.gif Mannen, bedankt voor jullie geruststellende woorden, ik begrijp dat het dus een soort virus is.......mmm...dan ben ik bang dat m'n jongste dochter van 2 ook als besmet is als ze ergens een jeep ziet (XJ TJ YJ CJ) dan begint ze al te roepen: Jeepie!!!! biggrin.gif Mooi He, ook dat is genieten !

Groeten Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...