Spring naar bijdragen

Gorris Stelt Zich Voor


Gorris
 Share

Recommended Posts

Hey,

 

Bij deze wil ik me even voor stellen op dit mooie Jeep forum.

Mijn naam is Roy Gorris en ben woonachtig in Son en Breugel, ik werk als proces operator bij Mars in Veghel tevens ben ik lid van de vrijwillige brandweer in Son en Breugel.

 

Ik ben getrouwd en heb twee zonen, de liefde voor 4X4 zit er al heel lang in, dit is echter mijn eerste echte JEEP :D .

Voorheen heb ik altijd met veel plezier Suzuki gereden mijn complete bouwverslag hiervan is terug te vinden op mijn website www.sj-413.nl .

 

De overstap van Suzuki naar Jeep is gekomen omdat ik opzoek was naar een grotere auto waarmee ik ook op vakantie kan. De Suzuki was meer een competitie 4X4, de Cherokee wil ik verbouwen naar een expeditie 4X4 :thumbsup: .

 

Net voor de zomervakantie heb ik een Jeep Cherokee XJ gekocht uit 2001, deze is gelijk uitgetest tijdens onze zomervakantie door Frankrijk (met caravan). In totaal hebben we hiernaa zo'n 3000 probleemloze kilometers mee afgelegd.

 

Voorlopig zal de Jeep standaard blijven, aangezien dit op het moment onze enige auto is. De plannen welke ik wil uitvoeren zijn:

 

 - 4.5 Longarm RC lift

 - 33 inch BFG muds

 - Airlockers in voor en achteras

 - Snorkel

 - Lier

 - SYE

 - Auto overspuiten in de kleur 8P4 (donkerblauw van Toyota met parelmoer effect)

 - en de rest B)

 

Maar nu genoeg gezegd, en word het tijd voor wat foto's 

post-16897-0-06383400-1441830866_thumb.j

post-16897-0-31501200-1441830885_thumb.j

post-16897-0-30379100-1441830898_thumb.j

post-16897-0-38204100-1441830906_thumb.j

post-16897-0-49656600-1441830914_thumb.j

 

Voor alle tips en opmerkingen sta ik natuurlijk open :thumbsup:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom,

 

Gewoon een paar AT-tjes in de standaardmaat eronder buffel je ook overal door en overheen  :D Een XJ doet heel weinig onder voor een Wrangler offroad, is eigenlijk gewoon een luxe Wrangler, met leer, airco, cruisecontrol  :D  :thumbsup:

 

Behoorlijke plannen heb je er mee! Airlockers V+A met 33-ers, als je niet heftig offroad gaat blijft het heel, maar gezien je lijstje zou ik er dan ook een paar D44 assen bijzetten om de lockers in te zetten, 4:10 overbrenging en je rijd iedereen comfortabel en lachend voorbij  :D  :D  :thumbsup:

 

33-ers onder een XJ is behoorlijk heftig, en dan door Europa!? 3 inch lift met 31-ers is al behoorlijk hoog en genoeg voor een XJ offroad, staat ook veel beter dan 4.5 inch met 33-ers, maar dat is een persoonlijke mening natuurlijk.

 

Geniet er van en suc6 met de opbouw

 

http://www.modderpoel.nl/phpbb/viewtopic.php?f=17&t=6258&hilit=virusboekje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...