Spring naar bijdragen

3 Ramen Gaan Plots Niet Meer Open..


Recommended Posts

Hellio,

 

Gek dingetje: sinds een paar dagen gaan het bijrijders raam en beide achterramen niet meer open met de deur schakelaars op de betreffende deuren.

 

Vanaf de bestuurderskant kan ik alle ramen probleemloos openen en sluiten.. 

 

Ik heb het idee dat er iets mis is met de 'child protection' schakelaar.. is dat middels een zekering oid?

 

Iemand tips?

 

Groet Indro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met mijn bijrijdersraam heb ik ongeveer hetzelfde, alleen valt het raam af en toe wel te bedienen vanaf de bijrijderskant.

Ik denk zelf aan een los contact? Aangezien in dezelfde deur mijn speaker het ook af en toe niet en dan weer wel doet.

Ben benieuwd wat er bij jouw probleem uitkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hellio,

 

Gek dingetje: sinds een paar dagen gaan het bijrijders raam en beide achterramen niet meer open met de deur schakelaars op de betreffende deuren.

 

Vanaf de bestuurderskant kan ik alle ramen probleemloos openen en sluiten.. 

 

Ik heb het idee dat er iets mis is met de 'child protection' schakelaar.. is dat middels een zekering oid?

 

Iemand tips?

 

Groet Indro

Ik zou beginnen met de schakelaars eruit te halen aan de bestuurderskant en dan de contacten goed schoonmaken en eventueel met de multimeter meten of er spanning op de schakelaars staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hellio,

 

Gek dingetje: sinds een paar dagen gaan het bijrijders raam en beide achterramen niet meer open met de deur schakelaars op de betreffende deuren.

 

Vanaf de bestuurderskant kan ik alle ramen probleemloos openen en sluiten.. 

 

Ik heb het idee dat er iets mis is met de 'child protection' schakelaar.. is dat middels een zekering oid?

 

Iemand tips?

 

Groet Indro

 

 

De draad die de deurschakelaars van spanning voorziet, is waarschijnlijk gebroken in het doorvoer rubber van je linker voorportier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hello,

 

Probleem opgelost!

 

Thnx Abedisi: je Youtube tip mbt de deur module did it!

 

De soldeer verbinding kinderslot had een scheurtje in de tin verbinding en dotje verse tin loste het op.

 

Ab: ik moest de deurbekleding toch losmaken ivm speaker check dus ik checkte eerst de deur module ipv de bedrading.. de speakers waren niet origineel en lagen aan beide kanten in 2 stukken.. magneten lagen los in de deuren althans.. tegen de deur geplakt ;-). Weten we dat ook weer: kan ik op zoek naar een nieuwe set speakers.

 

Overigens de fan nog niet gefixt: wel een nieuwe visco bij me maar ik krijg de fan behuizing er niet uit!.. jeez.. hoe zit dat zeg?

 

Thnx,

Groet vanuit la douce France,

Indro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...