fransdemers Geplaatst September 20, 2014 Rapporteren Share Geplaatst September 20, 2014 Ziezo, het is weer zover ! Ik heb de nieuwe WH sinds februari, en deze middag moet ik dringend vertrekken.... jaja, daar heeft meneertje CRD even geen zin in.... Hij start perfect, maar blijft slechts 2 seconden draaien,.... reservesleutel geprobeerd: idem alarm on/off en deuren gecheckt: no response... oh ja, de tank is full met esso.... Dan maar de VAB gebeld en de dealer, hij wordt deze namiddag afgeleverd. Wie was dat hier weer van de nieuwkomers die vroeg of de jeeps wat betrouwbaar waren, omdat hij met zijn peugeot 300000 km zonder problemen had gereden..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Masis Geplaatst September 20, 2014 Rapporteren Share Geplaatst September 20, 2014 Garantiegevalletje hoop ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst September 20, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 20, 2014 Jaja, garantie. jeepservice is al verwittigd, en hij gaat het morgen bekijken. Wellicht een gevalletje zoals hieronder: http://www.wkjeeps.com/TSB/tsb_wh_0802210.pdf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ours alpin Geplaatst September 20, 2014 Rapporteren Share Geplaatst September 20, 2014 Heb je de oude niet bewaard? Altijd handig om een reserve te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst September 20, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 20, 2014 (bewerkt) Heb je de oude niet bewaard? Altijd handig om een reserve te hebben. HAHAHAHAAAAAAAAAAAAA.... touch September 20, 2014 bewerkt door fransdemers 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Masis Geplaatst September 20, 2014 Rapporteren Share Geplaatst September 20, 2014 START IE GEDVER NIET ZEG !!!! Betekent dat nou dat ie wel startte of niet startte? :P 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst September 20, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 20, 2014 OK... right... START IE GEDVER NIET ZEG = START IE TOCH WEL ZEKER !! Zo is het voor de Nederlanders ook wat verstaanbaarder.... verdomd rukding.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst September 20, 2014 Rapporteren Share Geplaatst September 20, 2014 .... rukding.... Wat is daar de NL vertaling van ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steven Geplaatst September 20, 2014 Rapporteren Share Geplaatst September 20, 2014 Dat is West-Vlaams voor kuthok.... 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst September 20, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 20, 2014 Dat is West-Vlaams voor kuthok.... zoiets ja... kan ik nog wel andere mooie woorden voor vinden... nu, het aangezicht van die VAB-man was ook goud waard, toen de jeep van de eerste tik startte.... komt die man speciaal van Antwerpen met een platformtruck.... om een Jeep op te halen die gewoon start en zelfstandig op de truck is gereden.... Het ergste vanal: het is precies 7 jaar geleden dat ik hetzelfde euvel heb gehad met de '99 Wj en toen kwam er ook eerst een VAB man af met een trekker, die dan een collega mocht oproepen die 2 uur later met een truck is gekomen... klein detail: de WJ wilde gewoon niet meer starten, want samen met de SKIM had hij toevallig ook de krukas positiesensor defect... Ik ben nu echt eens benieuwd welke kutziekte die WH zal hebben.... Nu, er is hoop, want het gaat allemaal veel beter sinds Fiat de zaak heeft overgenomen, dat lees ik toch in de fora over de 2014 Grand cherokees.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst September 21, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 21, 2014 UPDATE: voor het nageslacht die met de zoekfunctie gelijkaardige gevallen in de toekomst zouden opzoeken: De dealer heeft reeds de diagnose gesteld, deze morgen (wat een service h 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst September 22, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 22, 2014 UPDATE 2 het is een KUTHOK !! nu spreek ik ook al hollands. een echt KUTding !! Ben zopas thuis. Krukaspositie sensor vervangen, hij start terug als nieuw;... Op de autosnelweg: max. 120/u... meer peur je er niet meer uit. Trekt nog lammer op dan mijn '69 opel kadett 1.1 Motormanagement lampje brandt.... diagnose: exhaust manifold pressure high... dus ja, de uitlaat zit verstopt.... volgens de dealer rij ik te traag.... godverdomsche rukjeeps.... het stopt gewoon nooit met die zooi.... mijn volgende auto wordt een audi... 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mcx Geplaatst September 22, 2014 Rapporteren Share Geplaatst September 22, 2014 mijn volgende auto wordt een audi... Audi Ik heb ze beide en kan je zeggen dat bij een Audi onderdelen kapot gaan waar je een mooie tweedehands Jeep voor kunt kopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst September 22, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 22, 2014 Audi Ik heb ze beide en kan je zeggen dat bij een Audi onderdelen kapot gaan waar je een mooie tweedehands Jeep voor kunt kopen Ok, ik neem mijn woorden terug. In de opwelling van frustratie en boosheid misschien een slecht idee dan. Ik heb ondertussen mijn mond gespoeld met diesel, en mijn tanden gepoetst met ethanol, dus alle vieze woorden over Jeep zijn er uit.... Maar ja, ik sta hier met een CRD die momenteel rijdt zoals een mercedes benz 200D uit 1979 .... Ofwel werkt de turbo niet meer, ofwel is het inderdaad die exhaust manifold pressure error wegens een verstopte uitlaat... Maar dat laatste gaat er bij mij niet in, ben 2 weken geleden van Duitsland gekomen en 600 km in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeepertje Geplaatst September 22, 2014 Rapporteren Share Geplaatst September 22, 2014 Staat nu waarschijnlijk in noodloop... Fout eens wissen en hopen dat ie weg blijft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst September 22, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 22, 2014 Hebben we al 3 keer gedaan met de diagnosecomputer... foutcode komt steeds terug.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeepertje Geplaatst September 22, 2014 Rapporteren Share Geplaatst September 22, 2014 Pfff Duitse brol... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst September 22, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 22, 2014 Pfff Duitse brol... juist.... had ik maar mijn WJ gehouden.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iksjee Geplaatst September 22, 2014 Rapporteren Share Geplaatst September 22, 2014 Ben je bij een officieele Jeep Chrysler dealer geweest ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst September 22, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 22, 2014 Ben je bij een officieele Jeep Chrysler dealer geweest ? Mijn dealer is een onafhankelijke Jeep dealer.... maar hij is nog onder garantie.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OIIIIIIIO Geplaatst September 22, 2014 Rapporteren Share Geplaatst September 22, 2014 Kijk ens onder de motorkap of ze geen stekker zijn vergeten vast te zetten, heb ik eens gehad met de luchtmassameter. dan rijdt hij ook in de noodloop max 3000 toeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iksjee Geplaatst September 22, 2014 Rapporteren Share Geplaatst September 22, 2014 Er zijn veel namaak onderdelen in de handel. Zelf heb ik ook is ooit storing gehad aan een krukas censor en vervangen door imitatie {om de kosten te drukken}, resultaat, hij liep nog beroerder dan voorheen. Als het kan altijd origineel Jeep onderdelen gebruiken en vooral elektrische. . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ours alpin Geplaatst September 22, 2014 Rapporteren Share Geplaatst September 22, 2014 klein detail: de WJ wilde gewoon niet meer starten, want samen met de SKIM had hij toevallig ook de krukas positiesensor defect... Dat euvel heeft mijn (inmiddels reserve) WJ (WG) schijnbaar ook. Staat nu bij de dealer. Tot overmaat van ramp is de 2e reserve, onze Subaru Impreza, in de ziekenboeg met een kapotte versnellingsbak. Hopen dat de WK (WH) heel blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ours alpin Geplaatst September 22, 2014 Rapporteren Share Geplaatst September 22, 2014 Er zijn veel namaak onderdelen in de handel. Zelf heb ik ook is ooit storing gehad aan een krukas censor en vervangen door imitatie {om de kosten te drukken}, resultaat, hij liep nog beroerder dan voorheen. Als het kan altijd origineel Jeep onderdelen gebruiken en vooral elektrische. . Chrysler/Jeep/MB of wie dan ook maakt zelf geen sensoren, dus wat is origineel? Hella, Bosch, Facet? Zeg het maar.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Masis Geplaatst September 22, 2014 Rapporteren Share Geplaatst September 22, 2014 Chrysler/Jeep/MB of wie dan ook maakt zelf geen sensoren, dus wat is origineel? Hella, Bosch, Facet? Zeg het maar.... Alles waar Mopar op staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.