Spring naar bijdragen

Aankoop 5.2I V8


Recommended Posts

Niemand in de buurt van Linne dus, Dan zal ik er toch maar zelf heen rijden. Hopelijk niet weer voor niks zoals vanmiddag. Ben namelijk aan het kijken voor nog een GC om een beetje terrein te rijden. Heb ik een afspraak voor een proefrit gemaakt voor vanmiddag in amersfoort, kom ik daar mag ik wel voor en achteruit rijden maar niet verder omdat de accu verrot is. Gestart met een startaccu dus geef ik aan dat ik ook de startaccu achter in de auto kan zetten voor het geval die afslaat wil de verkoper dat niet. Ik balen als een stekker natuurlijk maar blijf kalm :dry:  en geef aan dat ik em niet koop omdat die zo mooi op zijn bandjes staat maar wil weten of ik er een beetje veilig mee naar huis kan rijden.Had zelfs het geld al bij me zoals ik afgesproken had.  Had namelijk met erwin Maasbach afgesproken dat ik daar langs zou komen voor een soort van aankoop keuring. Dus ben maar gegaan en meteen naar Maasbach om even door te geven dat het niet doorgaat anders staan die misschien wel te wachten voor niks. Geeft Erwin aan dat ik ook aan kan geven dat de verkoper hem bij hun neerzet en dat er dan voor me naar gekeken wordt. Kijk, dat is meedenken en service. Dus heb de verkoper gebeld, voicemail ingesproken en een mail gestuurd en nu maar wachten of die er in mee wil gaan. Man man wat een geduld moet je soms toch hebben :unsure: Nou ja, doorzetten maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

poe he, het is dan eindelijk gelukt. Er is een jeep. Vandaag voor de 2e keer erheen geweest met een kameraad van me en een proefrit gemaakt. Beviel zo goed dat ik em maar heb meegenomen. Rijd heerlijk, net geen 175000 km erop, nap gechekt en met apk. Het is geen 5.2 geworden maar een .... 5.9 :D . Man moest me inhouden op de snelweg anders te snel weg hahaha.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met de GC, 5,9 maar liefst haha.

Zelf lang de 4.0 gereden en was er prima over te spreken, wat ik toen begreep was dat de 5.2 en 5.9 meer last van de aandrijflijn hadden dan de 4.0.

Ach moet eerlijk zeggen met de onkosten enz, heb auto's gehad waar ik nog geen 10,- aan wilde besteden maar met de Jeep kon het me niks schelen.Was het na 1 KM alweer vergeten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo is het ook, funfactor is bijzonder hoog en dan neem je veel voor lief.

Heb aantal jaar een ML 400 CDI gereden, dat was pas een bodemloze put, ken geen auto die slechter gemaakt is.

Grotere troep moet nog uitgevonden worden, ze vroegen me na aanschaf van een Jeep..wat doe je nu toch?

Maar heb nog nooit zoveel lol gehad, en dat is echt waar.

 

Nu heb ik een CRD, prima auto verder maar mis wel het geluid van een dikke V6 / V8 op benzine als je gas geeft.

Is hier helemaal niet te rijden zo'n ding anders had er al lang 1 gestaan.

Dus kan me je gevoel helemaal voorstellen...echt TOP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...